|

ستاره های استقلال و پرسپولیس دربی را از دست می دهند؟!

استقلال و پرسپولیس روز ۲۶ اسفند به دیدار هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

دربی مشهور تهران قرار است این بار در هفته بیست و سوم و روز ۲۶ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار شود. این دیدار با توجه به رقابتی که دو تیم در بالای جدول با یکدیگر دارند حساسیت زیادی برای طرفین خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پیش از رسیدن به آن بازی، اما دو تیم باید با رقبای نفتی روبرو شوند. استقلال در هفته آتی به مصاف صنعت نفت می‌رود و پرسپولیس هم رقیب نفت مسجد سلیمان است. از آنجا که دو تیم نیاز مبرم به کسب پیروزی برای بقا در کورس قهرمانی دارند پس شایعه احتیاط نزد مربیان پیش از دربی جایی نخواهد داشت وانتظار می‌رود که دو تیم با تمام قوا به مصاف رقیب بروند.

مشکل، اما اینجاست که ۷ بازیکن از دو تیم در خطر از دست دادن دربی هستند. به عبارت دیگر این بازیکنان اگر در بازی هفته بعدی تیم هایشان کارت زرد بگیرند، دربی را از دست می‌دهند. استقلال ۳ ستاره و پرسپولیس ۴ ستاره لب مرزی دارند که هر کدام تا اینجا سه کارت زرد گرفته اند و ممکن است با دریافت کارتی تازه بازی دربی را از دست بدهند.

در استقلال روزبه چشمی، جعفر سلمانی و رودی ژستد بازیکنان سه اخطاره هستند. در پرسپولیس، اما چهره‌ها مهمتر به نظر می‌رسند؛ احسان پهلوان، میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری لب مرز قرار دارند. تصور نبودن دو تای آخر برای هواداران پرسپولیس در دربی وحشتناک است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی