|

روزهای سخت پرسپولیسی سابق در اروپا

این روزها علیرضا بیرانوند شرایط سختی را در فوتبال اروپا سپری می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند از روز‌های خوبی که در فوتبال ایران و تیم ملی داشت فاصله گرفته و حتی این روز‌ها از پس نیمکت نشین کردن یک دروازه‌بان ۴۰ ساله هم برنمی آید. او که با هزار امید و آرزو پرسپولیس را به مقصد اروپا ترک کرده بیش از آن در زمین باشد روی نیمکت یا سکو نشسته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ خروج بیرانوند از پرسپولیس به مقصد آنتورپ در لیگ بلژیک کم حرف و حدیث نداشت؛ اگرچه بسیاری به دروازه بان فیکس تیم ملی که یکی از دو دروازه‌بان برتر آسیا در آن زمان بود هشدار دادند که انتخاب آنتورپ به عنوان تیمی گمنام و ضعیف در فوتبال بلژیک نمی‌تواند گزینه ایده آلی برای او باشد، ولی «بیرو» که بیش از اندازه به توانایی هایش اعتماد داشت، پایش را در یک کفش کرد که برود. او می‌گفت در عرض ۶ ماه در یک تیم معتبر اروپایی بازی می‌کند.

بعد از جدایی بیرانوند، ۶ ماه روی نیمکت نشست تا بالاخره در آنتورپ به او بازی رسید. عملکرد سینوسی او باعث شد تا در آنتورپ هم به جایی نرسد و سپس به صورت قرضی راهی بواویشتا، تیمی ضعیف‌تر در فوتبال پرتغال شد. عجیب آنکه در بواویشتا هم بیرانوند به جایی نرسیده و این روز‌ها نیمکت نشین دروازه‌بانی ۴۰ ساله است. بیرانوند قریب به سه ماه می‌شود که فیکس بازی نکرده و در این مدت دروازه تیم ملی را هم به امیر عابدزاده واگذار کرده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که پرسپولیسی‌ها قصد داشتند او را در نیم فصل به ایران برگرداند تا هم مشکلات خودشان برطرف شود و هم شاید علیرضا دوباره احیا شود. برخلاف تصور بیرانوند نه تنها به پرسپولیس برنگشت بلکه با شکایت از این باشگاه (به درستی و برای دریافت مطالبات قبلی) پنجره نقل و انتقالاتی را هم برای مدتی بست.

حالا، اما دوباره بیرانوند می‌تواند به گزینه‌ای که از دست داده برگردد؛ او شرایط خوبی در فوتبال اروپا ندارد و پرسپولیس هم دروازه‌بانی در حدواندازه‌های خودش. شاید شروع فصل جدید، شروع پیوندی دوباره برای بیرانوند و پرسپولیس باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی