|

پیشکسوت پرسپولیس: برخی بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند!

پیشسکوت پرسپولیس: درست است بازی با استقلال شش امتیازی است، اما باید ۹ بازی باقیمانده را پرسپولیس ببرد تا بتواند خودش را در کورس نگه دارد

لینک کوتاه کپی شد

ضیا عربشاهی درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: در دقایق ابتدایی خیلی زود گل دریافت کردیم آن هم روی اشتباهات فردی لک و مدافعان پرسپولیس؛ گلی که نباید می‌خوردیم را خوردیم. حامد لک دو گل بد خورد و باید یک مقدار دقت بیشتری داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان؛ وی ادامه داد: صنعت‌نفت آبادان تیمی است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند به خصوص در نیمه دوم بازی‌ها، ضمن اینکه پرسپولیس را هم خوب آنالیز کرده بودند. از طرفی پرسپولیس هم چند بازیکن موثر خود را در اختیار نداشت و دچار مصدومیت شده بودند. البته با وجود این مشکلات، دلیل نمی‌شود تیمی که بهترین نفرات ایران را در اختیار دارد، بخواهد باخت را توجیه کند. 

عربشاهی افزود: پرسپولیس، یک تیم پر هزینه است و هزینه زیادی برای نفرات حاضر در تیم شده است. تمام بازیکنان پرسپولیس آن هم با درصد کمی به نظرم در یک سطح هستند و باید بتوانند بهترین نمایش خود را ارائه دهند.

*روی اشتباهات فردی خودمان باختیم

پیشسکوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قابلیت‎‌های فنی تیم آبادانی، تاکید کرد: منصوریان نفرات خوبی را جمع کرده و توانسته با کمترین بضاعت یک تیم خوب بسازد. زمانی که توپ را می‌گرفتند در ضد حملات سریع عمل می‌کردند. تاکتیک اصلی آن‌ها استفاده از ضد حملات بود و در زمان ضد حمله خیلی خطرناک روی دروازه پرسپولیس ظاهر می‌شدند. صنعت‌نفت پس از رسیدن به گل سعی می‌کرد از گل زده خود محافظت کند. درست است توپ و زمین در اختیار شاگردان گل‌محمدی بود، اما همیشه به مالکیت و بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند.

عربشاهی با اشاره به این که پرسپولیس مقداری در کارهای تیمی دچار مشکل است، تصریح کرد: بیشتر بازیکنان روی به کارهای فردی می‌آورند و این تاکتیک مناسبی نیست، چون فوتبال بازی گروهی است تا بتوانیم از طریق کارهای ترکیبی و فردی بازیکنان بتوانند موقعیت‌سازی کنند تا از این طریق تیم بتواند به گل برسد. متاسفانه دو یا سه بازیکن پرسپولیس با کارهای فردی، خلاقیت زیاد و پا به توپ شدن زیاد باعث می‌شوند تیم کُند حرکت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه مالکیت توپ زیادی داشتیم، اما دقت بازیکنان پایین بود و همین موجب شد در محوطه جریمه تیم حریف متزلزل و در زدن ضربات پایانی بی‌دقت بودیم و همین باعث شد تا بازی که می‌توانستیم نبازیم را روی اشتباهات فردی خودمان واگذار کردیم و این برای تیم ما نتیجه بدی بود.

*برخی بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند

وی درباره فاصله شش امتیازی پرسپولیس با استقلال یادآور شد: اکنون با این شکست اختلاف ما با استقلال به ۶ امتیاز رسید. درست است بازی با استقلال شش امتیازی است، اما اکنون باید ۹ بازی باقیمانده را پرسپولیس ببرد تا بتواند خودش را در کورس نگه دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کیفیت فنی تمیروف گفت: بازیکن ازبک بازیکن خوب و زهرداری است و شک ندارم بازی به بازی بهتر می‌شود به شرط اینکه کادرفنی تاکتیک خود را روی استفاده از دو مهاجم بگذارد. امیدوارم بازیکن ازبک بتواند در ادامه راه به پرسپولیس کمک کند به شرط اینکه از او استفاده بهینه شود نه اینکه بیاییم با ترس و لرز با یک مهاجم بازی کنیم. اگر ترابی و بازیکن ازبکستانی در محوطه جریمه حریف قرار بگیرند و کادرفنی هم از دو مهاجم در ترکیب استفاده کند مطمئن باشید حریفان را شکست خواهیم داد.

عربشاهی با اشاره به اینکه باید از نظر بدنی هم روی بازیکنان باید بیشتر کار شود، خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس از نظر قوای بدنی کم آورده بودند. دو یا سه بازیکن در اندازه و قواره تیم پرسپولیس نیستند، اما متاسفانه آن‌ها بازیکنانی هستند فقط ۱۰ دقیقه بازی می‌کنند و از همه بدتر اینکه شرایط طبیعی و نرمال ندارند، اما متاسفانه با ادمین‌هایی که دارند در صفحه مجازی تعداد فالوورهای خودشان را زیاد می‌کنند. به نظرم این بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند. به نظرم در ابتدا باید خودشان را ثابت کنند و سپس دست به چنین کارهایی بزنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی