|

سه گزینه جذاب برای نیکمت شیاطین سرخ؛ توخل، پوچ یا تن هاک؟

شانس اصلی از دیدگاه این روزنامه پوچتینو است که مدتها است

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی کنونی چلسی به گزینه های جایگزینی رانگنیک در هدایت شیاطین سرخ اضافه شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از دیلی میل، منچستر یونایتد با جذب فوق ستاره های مثل کریستیانو رونالدو، رافائل واران و سانچو پیش بینی می شد که از گزینه های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس باشد اما شیاطین سرخ نتایج ناامید کننده ای در فصل جاری کسب کرده اند.

یونایتد ها فصل را با سولسشایر آغاز کردند اما این مربی به خاطر نتایج ضعیف از کار برکنار شد و جای خود را به رانگنیک آلمانی داد.

با آمدن این مربی صاحب نام آلمانی نه تنها نتایج تیم بهتر نشده است بلکه بدتر هم شده است و این باعث شده تا زمزمه های اخراج او هم به گوش برسد.

با این شرایط بسیار بعید است که شیاطین سرخ تا پایان فصل دست به تغییر بزنند اما در تابستان باید منتظر انتخاب مربی جدید برای جایگزینی رانگنیک بود.

روزنامه دیلی میل از سه گزینه اصلی برای هدایت یونایتد سخن به میان آورد. شانس اصلی از دیدگاه این روزنامه پوچتینو است که مدتها است بحث حضور او در اولدترافورد مطرح است و فرگوسن هم علاقه زیادی به این مربی آرژانتینی صاحب سبک دارد.

آنچه که باعث شده است تا این انتقال بسیار محتمل باشد وضعیت بد پوچتینو با پاری سن ژرمن است چرا که تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و انتقادها از او بسیار بالا گرفته است.

گزینه دوم اریک تن هاک سرمربی کنونی آژاکس است که او هم نتایج بسیار خوبی با تیم هلندی به دست آورده است.

و اما گزینه سوم که به تازگی اضافه شده است توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی است. شرایط بحرانی که چلسی بعداز حمله روسیه به اوکراین تجربه می کند باعث شده تا توخل هم در آستانه جدایی باشد. او توانست چلسی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند و از گزینه های حضور در منچستر یونایتد به شمار می آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی