|

بنزما غایب بزرگ ال کلاسیکو

احتمال دارد کریم بنزما و فرلاند مندی به ال کلاسیکوی یکشنبه بعد برابر بارسا نرسند.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته رئال مادرید در اخرین بازی هفته 28 لالیگا برابر مایورکا به برتری 0-3 دست یافت. رئال نیمه نخست را برابر میزبانش با تساوی بدون گل به پایان برد ولی در نیمه دوم کریم بنزما دبل کرد و وینیسیوس هم یک بار به گل رسید تا در مجموع برتری پرگلی برای کهکشانی ها به ثبت برسد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این برد رئال مادرید فاصله با سویای رده دوم را به 10 امتیاز افزایش داد و با بهترین روحیه ممکن به ال کلاسیکو رسید. دیداری که یکشنبه هفته بعد در برنابئو برگزار خواهد شد.

علی رغم پیروزی مهمی که رئال کسب کرد اما مصدومیت سه بازیکن باعث نکرانی ها شد. ابتدا رودریگو گوئس بود که با خطای شدید بازیکن مایورکا و به کمک پزشکان میدان را ترک کرد. سپس نوبت به کریم بنزما و فرلاند مندی رسید که به دلیل مصدومیت تعویض شوند .کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری خود و در مورد مصدرومان تاکید داشت که چهارشنبه همه چیز روشن خواهد شد.

شرایط رودریگو نگران کننده تر بود اما او در پایان بازی در اینستاگرام خود نوشت که مشکلش چندان جدی نیست. امروز نیز تایید شد که مصدومیت او خطرناک نبوده و می تواند به بازی بارسا برسدو

بنزما در پایان بازی به خبرنگاران شرایط بدنی خود را کاملا خوب توصیف کرد و گفت که به ال کلاسیکو می رسد اما شرایط او امروز متفاوت بود. کریم در کلینیک باشگاه حضور یافت و طبق ادعای مارکا وضعیت وی به گونه‌ای است که احتمالا ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.

مشکل مندی اما مصدومیت عضلانی گزارش شده و بعید به نظر می رسد او به بارسا برسد. مندی امروز در خانه بود و قرار است فردا در کلینیک باشگاه حاضر شود. باید توجه داشت که کریم و مندی چند هفته پیش مدتی را به دلیل مصدومیت به دور از میادین بودند.

فردا روز مهمی برای کریم بنزما و مندی خواهد بود و مشخص می شود که شرایط‌شان برای ال‌کلاسیکو چگونه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی