|

خوشحالی هواداران پرسپولیس از حضور یک استقلالی در زمین!

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ حاشیه‌های قبل از شروع این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* با اینکه قرار بود در ورزشگاه و پارکینگ‌ها از ساعت ۱۲ به روی مردم باز شود اما نزدیک به دو ساعت قبل از آن هواداران توانستند به ورزشگاه آمده تا خود را برای دیدن دربی آماده کنند.

* نیروی انتظامی برای اینکه اتفاقی بین هواداران دو تیم رخ ندهد ورودی آنها را جدا کرده تا مانع از درگیری احتمالی شود.

* هواداران استقلال که از شهرهای دور و نزدیک به ورزشگاه آمده بودند مرادمند و یزدانی را تشویق می‌کردند. آنها همچنین علیه کنعانی زادگان و خلیلی شعار می‌دادند.

* طرفداران پرسپولیس آرزو می‌کنند که سرمربی آبی‌پوشان، رودی ژستد را در ترکیب اصلی قرار دهد. هواداران پرسپولیس معتقدند که این بازیکن عملکرد خوبی نداشته و حضورش می‌تواند به نفع تیم محبوبشان باشد.

* هواداران پرسپولیس که از شهرستان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند با شعارهای خود از یحیی گلمحمدی از او حمایت کرده و از او می‌خواستند که استقلال را در این دیدار شکست دهد.

* طرفداران استقلال هم فرهاد مجیدی، وریا غفوری و یامگاه را بیشتر از همه تشویق کرده و از بازیکن خارجی استقلال خواستند که روند گلزنی اش را مقابل پرسپولیس ادامه داده و دروازه سرخپوشان را باز کند.

* با توجه به اینکه تنها ۲۰ هزار تماشاگر می‌توانند وارد ورزشگاه شوند آرامش خاصی در مجموعه ورزشی آزادی حکمفرما است و همانند دربی‌های گذشته هیاهوی بسیاری وجود ندارد.

* برخی از هواداران استقلال در یک اقدامی جالب گلزن های سابق استقلال در دربی را مورد تشویق قرار دادند.

* جمعی از هواداران استقلال که از شهرستان برای دیدن بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند به مناسبت پنجشنبه آخر سال یاد و خاطره منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و رضا احدی را گرامی داشته و چندین بار برای آنها فاتحه و صلوات فرستادند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی