|

نتیجه نهایی بازی جام حذفی پرسپولیس آلومینیوم یکشنبه 21 فروردین

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس در روزی که از حمایت هواداران خود برخوردار است در آزادی از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند.

شرح گل های بازی پرسپولیس آلومینیوم:

پرسپولیس یک - آلومینیوم صفر (دقیقه ۹: احسان پهلوان): حملات پر دامنه و خطرناک پرسپولیس باعث شد سرخ‌ها در شلوغی محوطه به گل برسند. دریبل عالیشاه با پاس او به پهلوان همراه شد و شماره ۱۴ قرمزها توپ را روی پای چپش آورد و دروازه را به زیبایی باز کرد.

پرسپولیس یک - آلومینیوم یک (دقیقه ۲۰: محمدرضا آزادی): گل برای آلومینیوم روی اشتباه عجیب وحدت حنانوف به ثمر رسید. حنانوف نتوانست توپ را کنترل کند تا علی‌نژاد با توپ گیری و یک پاس در عرض زمینه را برای گلزنی آزادی مهیا کند.

پرسپولیس دو - آلومینیوم یک ( ۳+۴۵: مهدی ترابی): پنالتی‌ای که تمیروف گرفته بود را ترابی به گل تبدیل کرد. ترابی ضربه محکم و خوبی را به سمت راست دروازه پورحمیدی زد و علی‌رغم اینکه گلر اراکی‌ها به توپ هم رسید اما توپ وارد دروازه شد.

پرسپولیس دو - آلومینیوم دو( دقیقه ۵۲: محمد علی‌نژاد): علی‌نژاد یک سوپرگل به احمد گوهری زد. توپ به خوبی روی پای بازیکن آلومینیوم سوار شد و شوت از راه دور علی‌نژاد درون دروازه قرمزها قرار گرفت.

پرسپولیس دو - آلومینیوم سه( دقیقه ۶۵: محمدرضا آزادی): حرکت از سمت چپ خوب آلومینیوم باعث شد دفاع پرسپولیس به هم بریزد و محمدرضا آزادی با یک بغل پا دروازه گوهری را برای سومین بار باز کرد‌

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی