|

لواندوفسکی-بارسلونا تکلیف روشن شد؟!

هر چند سران بایرنی مدام از قصد خود برای تمدید قرارداد لواندوفسکی صحبت می‌کنند اما به نظر می‌رسد هنوز مذاکراتی بین این دو شکل نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

روبرت لواندوفسکی برای ماندن در بایرن مونیخ خواهان تمدید قراردادش تا سال 2025 است، اما بایرن ترجیح می‌دهد قرارداد مهاجم خود را تا سال 2024 تمدید کند. سران بایرنی انتظار دارند که کمپ لواندوفسکی افزایش حقوق قال توجهی از باشگاه داشته باشند و حقوق او را از 24 میلیون یورو (ناخالص) در سال به حدود 30 میلیون یورو (ناخالص) در سال افزایش دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ لواندوفسکی عدم تمایل بایرن مونیخ برای آغاز مذاکرات با او با آینده ارلینگ هالند مرتبط می‌داند. از دیدگاه باشگاه این یک رویه معقول است. تنها چند نفر از افراد معتمد در این مذاکرات شرکت داشتند. نام هالند در جلسه میان کان و مینو رایولا مورد بحث بوده است.

بایرن مونیخ در‌حال آماده سازی لیست جایگزینان روبرت لواندوفسکی

حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه در پشت صحنه همراه با یکدیگر روی همه سناریو‌ها و اتفاقای که امکان دارد رخ دهند کار می‌کنند و لیست کوتاهی از مهاجمان جایگزین روبرت لواندوفسکی آماده کرده‌اند. ارلینگ هالند یکی از نام‌های حاضر در این لیست است اما هیئت نظارت بایرن مونیخ تخمین زده که کل بسته جذب هالند بیش از 355 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت و این مبلغ برای بایرن بسیار گران به حساب می‌آید. با این حال گزینه‌های دیگری نیز در این لیست وجود دارند. یکی از این گزینه‌ها ب نجامین سسکو مهاجم 18 ساله اسلوونیایی ردبول سالزبورگ است. ساشا کالایژیچ مهاجم اشتوتگارت یکی دیگر از نام‌های حاضر در لیست بایرن مونیخ است. بایرن در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه گذشته با نمایندگان این مهاجم 24 ساله اتریشی مذاکراتی داشته و او با 20 میلیون یورو در دسترس خواهد بود. پاتریک شیک مهاجم لورکوزن نیز در این لیست حضور دارد. اما به دلیل برچسب 75 میلیون یورویی که لورکوزن روی او قرار داده است، این مهاجم نیز یک گزینه گران برای بایرن به حساب می‌آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی