|

اولتیماتوم گزینه نقل و انتقالات ژاوی به مدیران بارسلونا

رافینیا وینگر برزیلی لیدز به سران بارسلونا هشدار داده که نمی تواند خیلی منتظر پیشنهاد رسمی آن ها بماند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران بارسلونا به‌شدت در تلاش هستند تا ترکیب این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند و یکی از نام‌هایی که در چند وقت اخیر برای حضور احتمالی در نوکمپ مطرح شده، رافینیا وینگر 25 ساله و برزیلی لیدزیونایتد است. قرارداد رافینیا با لیدز در ژوئن سال 2024 به پایان می‌رسد و البته پرداخت بند فسخ 75 میلیون یورویی قرارداد او برای بارسلونا منطقی نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در حقیقت بارسلونا امیدوار بود که با سقوط لیدزیونایتد به دسته پایین تر فوتبال انگلیس یا همان چمپیونشیپ بند آزاد سازی ستاره برزیلی این تیم به 25 میلیون یورو کاهش پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد و باشگاه انگلیسی با 38 امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و از سقوط فرار کرد تا کار بارسلونا برای جذب رافینیا سخت تر شود.

با این وجود بارسلونا همچنان امیدوار است که در مذاکرات با لیدزیونایتد رقم درخواستی این باشگاه را کاهش دهد تا ستاره برزیلی در این تابستان راهی نوکمپ شود.

بارسلونا پیش از هر اقدامی منتظر پاسخ نهایی عثمان دمبله است و تنها اگر رفتن او قطعی شود، به سراغ رافینیا خواهد رفت. روز گذشته دمبله در پاسخ به سوال یکی از هواداران بارسا گفت که قصد ماندن دارد ولی او هنوز این مساله را به باشگاه اطلاع نداده است. این در حالی است که رافینیا چندین پیشنهاد خوب از باشگاه های انگلیسی دارد و اخیرا آرسنال به شکل جدی خواهان جذب او شده است.

لیدزیونایتد نیز بنا را بر جدایی رافینیا گذاشته و به دنبال جذب جانشین برای اوست. طبق ادعای موندودپورتیوو، رافینیا از طریق مدیر برنامه هایش به بارسلونا اولتیماتوم داده است که هرچه زودتر تکلیف او را روشن کنند. اینکه اگر به شکل جدی خواهان او هستند، حاضر است تا هفته ها برای انتقال به نوکمپ صبر کند اما صبر او نیز حدی دارد و در صورت تردید بارسلونا، ترجیح می دهد هر چه زودتر به یکی از پیشنهادات خود پاسخ مثبت بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی