|

فصل جدید لیگ برتر از چه زمانی آغاز می شود؟

مسئولان سازمان لیگ با بررسی‌ انجام داده تقویم لیگ 22 را به صورت احتمالی چیده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران پایان‌بندی عجیبی داشت و لغو 2 مسابقه از هفته پایانی باعث شد تا در نهایت پرونده رقابت‌ها با صدور آرای انضباطی بسته شود. در حال حاضر تیم‌ها در حال استراحت بعد از اتمام فصل هستند و از هفته آینده تمرینات برای حضور در لیگ بیست‌ودوم آغاز خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ تیم ملی فوتبال ایران در آبان‌ماه باید در جام جهانی 2022 قطر شرکت کند و حضور تیم ملی در جام جهانی خود بزرگ‌ترین چالش سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر است. ضمن آن‌که پیش از حضور در جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران فرصت بهره‌وری از آخرین فیفادی پیش از جام جهانی را در شهریورماه دارد که البته هنوز برنامه‌ریزی دقیقی برای استفاده از این فیفادی انجام نشده است.

استارت فصل جدید با دوئل استقلال-نساجی

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز درباره زمان احتمالی شروع فصل جدید فوتبال ایران، 20 مردادماه را به عنوان تاریخ پیش‌بینی اعلام کرد. مهدی در توضیح زمان احتمالی تعیین‌شده برای شروع فصل جدید گفت: «20 مرداد تاریخ شروع فصل است که بعد از ایام تاسوعا و عاشوراست. سعی می‌کنیم بعد از این ایام لیگ را با سوپرجام شروع کنیم تا تداخلی به وجود نیاید.»

استقلال و نساجی به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی برگزارکننده سوپرجام فوتبال ایران خواهند بود. مهدی درباره زمان دقیق برگزاری این مسابقه پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر توضیح داد: «تخمین ما برای برگزاری سوپرجام 20 یا 21 مرداد ماه است. لیگ جدید را با سوپرجام برگزار می‌کنیم، مگر اینکه شرایط مهیا نشود و مجبور شویم سوپرجام را به زمانی دیگر موکول کنیم.»

زمان قرعه‌کشی لیگ بیست‌ودوم؟

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره این‌که چه زمانی قرار است مسابقات لیگ برتر قرعه‌کشی شود، پاسخ روشنی نداد و گفت: «قرعه کشی را هم ابتدا باید برنامه زمان‌بندی لیگ را قطعی کنیم و بعد برای قرعه‌کشی در خدمت شما هستیم.»

مهدی از تلاش سازمان لیگ برای اتمام نیم‌فصل نخست لیگ برتر تا پیش از آغاز جام جهانی سخن گفت و توضیح داد: «تمام فشار ما این است که نیم فصل مصادف با جام جهانی باشد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی