|

کدام بازیکن هافبک دفاعی پرسپولیس در فصل آینده است؟

یحیی گل محمدی تاکنون جانشین رضا اسدی را در پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دغدغه های طرفداران پرسپولیس در پست هافبک دفاعی است. پس از جدایی محمد شریفی و اخباری که در مورد به توافق نرسیدن رضا اسدی و باشگاه پرسپولیس منتشر می شود، این نگرانی به شکل وسیعی در میان پرسپولیسی ها وجود دارد که آیا قرار است پرسپولیس در لیگ آینده تنها با میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا پا به میادین بگذارد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اگرچه در تمرینات روزهای اخیر از هنانوف نیز در این پست استفاده شده اما بی شک یک بازیکن دیگر برای حضور در این پست لازم است.

هفته قبل بود که گفته شد مذاکرات با رضا اسدی به بن‌بست رسیده و این بازیکن بیشتر از رقم قرارداد فصل قبلش پول می‌خواهد اما پرسپولیس نصف آن پول را به اسدی می‌دهد. در حالی که گفته می‌شد اسدی قطعاً از پرسپولیس رفته و دیگر برنمی‌گردد، محمد محمد‌ی اعلام کرد مذاکرات با او ادامه دارد. در عین حال بحث جذب احمدرضا زنده‌روح هم پیش آمد که خیلی زود تکذیب و مشخص شد این بازیکن اصلا نمی تواند سرخ پوش شود تا مطالبه هواداران در مورد هافبک دفاعی سر جای خودش باقی بماند و نگرانی در این خصوص ادامه داشته باشد.

جالب این که یحیی گل محمدی هنوز در مورد این منطقه از زمین و بازیکنی که موردنظرش است، نامی را به باشگاه نداده و گویا منتظر مشخص شدن وضعیت رضا اسدی است. بی تردید اگر اسدی و پرسپولیس قطع همکاری شان مشخص شود، سرمربی سرخ ها نام جدیدی را به باشگاه برای انتقال معرفی خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی