|

درگیری لفظی مدیرعامل استقلال با درودگر؟!

طبق ادعای یک سایت خبری، در جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌ها درباره تبلیغات محیطی، مدیرعامل استقلال با درودگر درگیری لفظی پیدا کرده.

لینک کوتاه کپی شد

آغاز ماجرا از جایی می‌خورد که سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال اجازه حضور در این جلسه را پیدا نمی‌کند و با توجه به اینکه فقط مدیران عامل باشگاه‌ها مجوز حضور در این جلسه را داشتند، آجورلو خودش را به جلسه می‌رساند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ فتاحی البته صبح امروز با رسانه ها مقابل مرکز ملی فوتبال یک مصاحبه تند انجام می دهد که چرا با اینکه معرفی نامه دستش بوده اما راهش نداده اند. البته ماجرای اختلاف فتاحی رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ با سازمان لیگی ها و به خصوص صادق درودگر به فصل قبل برمی گردد. جایی که استقلال هفته اول لیگ می خواست خودش تبلیغات دور زمین انجام دهد اما با ممانعت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مواجه شد. برخی معتقدند ممانعت از بازی کردن یامگا و ژستد در سیرجان و در بازی گل گهر – استقلال فصل پیش به نوعی انتقام فدراسیون و سازمان لیگ وقت از آجورلو بود. هر چند در نهایت بازی بدون گل مساوی شد اما با حضور اریک باگناما در زمین و غیرمجاز تشخیص دادنش از سوی کمیته انضباطی و استیناف، این استقلال بود که  سه بر صفر برنده شد.

 طبق روایت این سایت خبری و شنیده های فوتبالی، وقتی مدیرعامل باشگاه استقلال پشت تریبون قرار می‌گیرد، بابت اتفاقات سال گذشته تبلیغات محیطی گلایه‌هایش را مطرح می‌کند. صادق درودگر که سال گذشته نیز مخالفت‌های جدی با واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها داشت و در نهایت اما نتوانست جلوی این ماجرا را بگیرد؛ در خلال صحبت‌های آجورلو مطالبی را درباره مطالبات سازمان لیگ از استقلال بابت تبلیغات فصل پیش بیان می‌کند و همین مساله درگیری دو طرف را به اوج می‌رساند.

گفته می شود آجورلو و درودگر در میان بگومگوهای مربوط به حق تبلیغات محیطی حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند و اتهام‌هایی را نیز به همدیگر وارد کردند. رد و بدل شدن واژه‌هایی نظیر «مافیا»، «دزد» و... بین مدیرعامل استقلال و عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ باعث شد تا برخی مدیران دیگر و البته میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هم میانجی گری کند و بعد از دقایقی به غائله پیش آمده خاتمه بدهد. البته ظاهرا دوباره مثل سال گذشته باشگاهها برنده جدال تبلیغات دورزمین با سازمان لیگ بوده اند و دوباره تبلیغات به آنها واگذار شده است.

عکس‌هایی که از این جلسه منتشر شده، نشان می‌دهد که مدیرعامل باشگاه استقلال و مدیر کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در پایان جلسه، همدیگر را در آغوش گرفتند تا نشان دهند که درگیری لفظی‌شان را فراموش کرده‌اند هر چند معلوم نیست این برخورد صمیمانه، فقط ظاهری بوده یا اینکه آنها باطنا هم با یکدیگر مشکلی ندارند. خلاصه اینکه ظاهرا همه چیز ختم به خیر شده اما خدا آخر وعاقبت لیگ برتر امسال را به خیر کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی