|

مشکل بزرگ یحیی در بازی با ذوب آهن؛ پرتاب اوت!

شنیدیم یکی از مشکلات یحیی گل در آستانه دیدار با ذوب آهن اصفهان، خرید تازه وارد تارتار است.

لینک کوتاه کپی شد

نادر محمدی مدافع اوت انداز لیگ برتر فوتبال ایران، با عقد قراردادی به مدت ۲ فصل به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست. این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های پیکان تهران و تراکتور تبریز را در کارنامه خود دارد و این فصل در جمع شاگردان مهدی تارتار خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ محمدی پیش از این با اوت های دستی بلند خود در لیگ مشهور شده بود و حالا می تواند دردسرهایی برای خط دفاع و گلر پرسپولیس به وجود بیاورد.

آنچه که پرتاب های اوت نادر محمدی با خود وارد بازی می‌کند، از این جنبه قابل بررسی است که تیم ها برای ایجاد یک لاین دفاعی به عقب می‌روند و بالاجبار آرایش دفاعی می‌گیرند و پس از به پایان رسیدن موقعیت بازیکنان خط جلو دوباره به محل استقرار برمی‌گردند. این فعل و انفعال باعث می‌شود که نظم و انضباط تیم حریف نیز به هم بریزد. این چیزی است که این تاکتیک را تبدیل به یک ضدتاکتیک برای تیم مقابل می‌کند اما اثر اصلی آن روی خود بازی است؛ وقتی که این اوت های بلند از بازی می‌کشد و البته تکراری که ملال می‌آورد. به خاطر داشته باشیم برخلاف پرتاب اوت های علی علیزاده بازیکن کرمانی که توپ ها را به شکل مواج و سرعتی به سمت دروازه ها می‌فرستاد، محمدی از شکل دیگری استفاده می‌کند و پرتاب هایش قوسی و دوربرد است.

این مدافع قادر است از هر نقطه زمین توپ را بلند به سمت دروازه پرتاب کند و برای دروازه بان و مدافعان حریف دردسر ایجاد کند. به طور قطع و یقین یحیی گل محمدی در روزهای آینده تمرینات ویژه ای برای مهار پرتاب های بلند نادرمحمدی در نظر خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی