|

پلن (B) پرسپولیسی‌ها؛ کاوه رضایی دوباره شاگرد یحیی شود!

رضایی که سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را دارد به صورت رسمی از طریق مدیربرنامه‌هایش با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران پرسپولیس معطل پاسخ دادن شیخ دیاباته نمانده و مذاکرات خود با کاوه رضایی را هم آغاز کرده‌اند تا در صورت منتفی‌شدن انتقال دیاباته، بتوانند دیگر مهاجم سابق استقلال را به عضویت تیم خود در بیاورند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ رضایی که سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را دارد، بعد از نامشخص بودن وضعیتش در استقلال، روز گذشته به صورت رسمی از طریق مدیربرنامه‌هایش با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده است.

کاوه رضایی البته هنوز مشکلات اداری‌اش در کشور بلژیک حل‌وفصل نشده و همین مسئله سد راه بزرگی برای انتقالش به پرسپولیس است. در کنار موضوع مشکلات اقامت در کشور بلژیک، رضایی قرارداد داخلی با استقلال امضا کرده و بعید است به موجب همین قرارداد مدیران استقلال اجازه خروج مهاجم خود را به مقصد اردوگاه رقیب بدهند. در این بین گفته می‌شود مدیران پرسپولیس در تلاش هستند تا رضایت کاوه رضایی را جلب کنند و با اخذ راهکار قانونی و فسخ قرارداد داخلی او با آبی‌پوشان پایتخت، بتوانند از حضور مهاجم سابق استقلال در ترکیب تیم خود بهره ببرند.

یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه خواسته تا از میان دیاباته و رضایی، یک مهاجم به فهرست بازیکنان پرسپولیس اضافه شود و تلاش مدیران باشگاه این است که بتوانند بعد از مذاکرات موازی با دو گزینه مدنظر کادرفنی، در نهایت با یک مهاجم به توافق نهایی دست پیدا کنند که گفته می‌شود شانس حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس بیشتر از کاوه رضایی است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی