|

این پدیده ها یحیی را غافلگیر کردند!

باشگاه پرسپولیس در این سال ها نتوانسته چهره های جوان و آینده داری را به فوتبال معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

این فصل نیز یحیی بخش اعظم خریدهای خود را به بازیکنان باتجربه اختصاص داده و باتوجه به فشار قهرمانی، شاید چندان نتوان ایرادی بر او گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ اما روی نیمکت پرسپولیس بازیکنانی حضور دارند که شاید در این فصل تبدیل به سورپرایز سرخپوش بشوند. محمد عمری هافبک ۲۲ ساله که از آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان رسید، فصل گذشته چند باری فرصت بازی پیدا کرد اما این فصل تبدیل به بازیکن تعویضی ثابت یحیی گل‌محمدی شده است.

او خوش‌تکنیک، پرتلاش و مستعد نشان داده و در پست هافبک راست و مهاجم سایه نمایش‌های خوبی را از خود به جای گذاشته و اگر بدشانس نبود، می‌توانست یک گل هم در کارنامه خود داشته باشد.

محمدمهدی احمدی مدافع چپ فصل گذشته نفت مسجدسلیمان، در این تیم حضور ثابتی داشت اما برای بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس هنوز باید صبر کند.

برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند احمدی باید جای نعمتی را در ترکیب بگیرد اما یحیی به نظر می‌خواهد با صبر بیشتری او را وارد لاین اپ تیمش کند.

وحدت حنانوف دیگر بازیکن سهمیه امید پرسپولیس که توانست اعتماد یحیی برای استفاده از یک سهمیه خارجی را جلب کند، در بازی با آلومینیوم اولین بازی فصل خود را نشان داد و توانست جای خالی فرشاد فرجی را پر کند.

به جز این ۳ بازیکن پرسپولیس شش نفر دیگر در لیست امید و جوانان خود دارد که باید دید چقدر فرصت در ترکیب پرسپولیس خواهند داشت و چه جایگاهی در آینده تیم به دست می‌آورند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی