|

بازگشت کاپیتان به اردوی تیم ملی!

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر دعوت شده و در اردوی اتریش حضور پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کریم انصاری‌فرد که یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال محسوب می‌شود، در اواخر دوران حضور دراگان اسکوچیچ جایی در بین مدعوین به تیم ملی نداشت. او بعد از تجربه حضور در دو جام جهانی 2014 و 2018 امیدواری بسیاری دارد که در سومین جام جهانی متوالی به میدان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ عدم دعوت به تیم ملی از سوی اسکوچیچ در دواردوی قبلی اما باعث شده بود تا انصاری‌فرد کمی از حضور در جام جهانی قطر ناامید شود اما حالا او بار دیگر به اردو برخواهد گشت تا خودش را برای حضور در سومین جام جهانی متوالی آماده کند.

انصاری فرد یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی‌روش است که به عنوان کاپیتان دوم تیم بعد از احسان حاج‌صفی نقشی کلیدی در تیم دارد. از این رو سرمربی پرتغالی تیم ملی در بدو ورود این مهاجم گلزن را به تیم برگردانده است.

با نظر کی‌روش، مهاجم باتجربه تیم ملی یکی از لژیونرهایی است که به تیم ملی دعوت شده و قرار است در اتریش به اردو اضافه شود و کارش را از سر بگیرد. او حالا با انگیزه زیاد سعی دارد بار دیگر توانمندی هایش را به کی‌روش نشان بدهد و یکی از مهاجمان تیم ملی در مسیر رسیدن به جام جهانی باشد.

در پوستر فدراسیون فوتبال برای دیدار ایران و سنگال هم از تصویر کریم انصاری‌فرد استفاده شده تا بازگشت او به تیم ملی رسمی شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی