|

کابوس فرانسوی ها؛ شاید شاه ماهی به جام جهانی نرسد!

درحالیکه فرانسه کانته و پوگبا را در قطر قطعا در اختیار نخواهد داشت اعلام مصدومیت کیمپمبه و ابهام در رسیدن بنزما برای این تیم کابوس شده است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پاری سن ژرمن دقایقی پیش تایید کرد که پرسنل کیمپبه، ملی‌پوش فرانسوی این تیم، با مصدومیت جدیدی از ناحیه آشیل پا مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کیمپمبه پیش از این هم از ناحیه عضله ران مصدوم بود و هفت هفته گذشته را از دست داده بود.

این خبر بیشتر از آنکه برای پاری سن ژرمن نگران‌کننده باشد دیدیه دشان و تیم ملی فرانسه را نگران خواهد کرد. تیمی که باید از روز 22 نوامبر یعنی نزدیک به سه هفته دیگر در الوکره قطر تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی را آغاز کند.

تا این لحظه قطعی است که فرانسوی‌ها در قطر دو ستاره خود انگولو کانته و پل پوگبا را در اختیار نخواهند داشت.

با اینکه پی‌اس‌جی زمان دقیق بازگشت کیمپمبه به میادین را اعلام نکرده ولی مشخص است که حتی اگر او نزدیک به جام جهانی بتواند به تیم دشان اضافه شود در قطر با آمادگی کامل در اختیار او نخواهد بود.

این شرایط درمورد کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید هم صادق است. با اینکه خبرهای امیدوارکننده‌ای از تمرین‌های بنزما در رئال به گوش می‌رسد ولی دشان هنوز نمی‌داند که آیا این مهاجم را در قطر در شرایط آمادگی کامل در اختیار خواهد داشت یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی