|

یحیی پنالتی زن دربی را انتخاب کرد!

یورگن لوکادیا هلندی در صورت اعلام پنالتی در دربی 99 پشت ضربه قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دلایل افت مهدی ترابی در بازی های این فصل، به جز اتفاقات حاشیه ای و فشار زیادی که روی این بازیکن ایجاد شد بی تردید به از دست دادن پنالتی در بازی حساس با تراکتور مربوط می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛مهدی تربی در بازی با تراکتور پشت ضربه پنالتی ایستاد و درحالی که می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد، این پنالتی حساس را از دست داد تا به یکی از عوامل اصلی تنها شکست پرسپولیس در لیگ 22 تبدیل شود. تنها چند ساعت پس از آن بازی بود که برخی رسانه ها خبری را منتشر کردند که ترابی دیگر پشت ضربات پنالتی پرسپولیس قرار نخواهد گرفت. ادعایی که هرگز از سوی این بازیکن تایید نشد اما آن هایی که از نزدیک با روحیات ترابی آشنا هستند بعید می دانند چنین اتفاقی رخ دهد!

حال در همین ارتباط خبرهای دریافتی از درون تیم پرسپولیس حکایت از آن دارد که در صورت اعلام پنالتی در دربی، مهاجم هلندی سرخ ها پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد. به هر روی در دربی ها از هر موقعیت باید بهترین بهره را برد و هر تیمی بهتر از موقعیت ها استفاده کند برنده خواهد بود. از این رو در صورت اعلام ضربه پنالتی به نفع پرسپولیس، یورگن لوکادیا مهاجم اول سرخ ها مأمور زدن پنالتی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی