|

کُری سنگین پیشکسوت تیم استقلال برای پرسپولیسی ها

پیشکسوت باشگاه استقلال قبل از دربی 99 برای پرسپولیسی ها کری خوانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت پیش از داربی پایتخت اظهار کرد:بازی مهمی در پیش است. یک ماه لیگ برتر به خاطر جام جهانی تعطیل شد و استقلال توانست شرایط خوبی ایجاد کند. بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات رسیدند و بازیکنان استقلال در جام جهانی از آماده‌ترین‌ها بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ وی افزود: این بازیکنان می‌توانند به تیم کمک کنند. در این یک ماهی که تمرینات انجام شد، فکر می‌کنم روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار شده است. امیدوارم استقلال بتواند این بازی سنتی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

پیشکسوت استقلال درباره دربی گفت: این بازی ۶ امتیازی است و با توجه به آمادگی بازیکنان، فکر می‌کنم بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم. پرسپولیس بازی ما را دنبال کرده اما نگرانی من از داور است. امیدوارم کمیته داوران یک داوری را انتخاب کند که بتواند بازی مدیریت کند.

او ادامه داد: این بازی با هوادار از جذابیت بیشتری برخوردار است. این بازی برای استقلال خیلی اهمیت دارد. با توجه به تفکرات ساپینتو، استقلال در فاز حمله بازیکنان خوبی دارد و پرسپولیس هم از این وحشت دارد که استقلال از مهره‌های هجومی خوبی برخوردار است.

استقلال وینگرهای خوبی دارد و اگر ابوالفضل جلالی به داربی برسد، فکر می‌کنم در سمت چپ و راست شرایط خوبی خواهیم داشت.

استقلال بازیکنان ذخیره خوبی دارد و پرسپولیس باید به فکر این باشد که استقلال را چطور قرار است آنالیز کند. امیدوارم بازی خوبی در داربی شاهد باشیم چون این بازی برای هواداران و پیشکسوتان مهم است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه آبی‌های پایتخت لایق کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر هستند، گفت:

 استقلال داشت قدرتمندانه جلو می‌رفت و این تعطیلی باعث شد برخی تیم‌ها روی نقاط ضعف خود کار کند. ما ۳ بازیکن برای تیم ملی داشتیم که توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و خودشان را نشان دهند. اگر استقلال در داربی پیروز شود، می‌تواند قهرمان نیم‌فصل شود.

استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، لیاقت قهرمانی دارد و از همه تیم‌ها بیشتر لایق است. ساپینتو نشان داده است که تیم هجومی روانه میدان می‌کند و امیدوارم استقلال با قهرمانی در نیم‌فصل بتواند با انگیزه بیشتر به ادامه کار خود در لیگ برتر بپردازد.

نوری در پایان درباره حضور علی فتح‌الله‌زاده و مشکلات مالی استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده مدیریت خوبی دارد و باید همه دست به دست هم بدهیم و به استقلال کمک کنیم. استقلال در حال حاضر مشکل مالی دارد و امیدوارم وزارت ورزش هم به استقلال کمک کند تا با حمایت هواداران، بتوانیم به استقلال کمک کنیم تا این باشگاه بتواند به موفقیت برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی