|

این دربی حساس تر است!

پرسپولیس یا استقلال در صورت کسب برد در دربی پیش رو می توانند مدعی اول عنوان قهرمانی نیم فصل شوند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و استقلال در حالی بازی رفت لیگ 22 را روز 29 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند که پیروزی هرکدام از دو تیم می تواند آن ها را یک قدم به عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل نزدیک تر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ فراموش نکنیم که در جدال های بزرگ پایتخت هیچ گاه جایگاه دو تیم در جدول رده بندی مهم نبوده و دو تیم در هر شرایطی که از نظر امتیازی دارند، به هیچ وجه دوست ندارند بازنده این بازی بزرگ باشند. حال با توجه به شرایط امتیازی دو تیم در لیگ 22 دربی پیش رو بی شک شرایط ویژه ای پیدا می کند.

نگاهی به جدول رده بندی نشان می دهد هر دو تیم بزرگ پایتخت شانه به شانه در صدر جدول پیش می روند و در کورس قهرمانی قرار دارند. پرسپولیس با کسب 24 امتیاز صدرنشین است و استقلال، مدعی عنوان قهرمانی فصل قبل تا به این جای کار با 22 امتیاز روی پله دوم در تعقیب رقیب سنتی خود است.

از این رو پیروزی هر کدام از دو تیم می تواند یک گام دیگر آن ها را به قهرمانی نیم فصل نزدیک تر کند و به همین دلیل دربی پیش رو می تواند یک بازی جذاب و دیدنی باشد. هرچند که روی دیگر این بازی، نمایش احتیاط آمیز دو تیم خواهد بود. چرا که نه گل محمدی علاقه ای به شکست دارد و نه سائوپینتو دوست دارد در اولین تجربه حضورش در دربی ایران با شکست روبرو شود.

حال باید دید نزدیکی امتیازات دو تیم می تواند دربی 99 را به جدالی زیبا و پرگل تبدیل کند یا یک رویارویی محافظه کارانه و کسل کننده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی