|

هت تریک مهاجم سابق بارسلونا در 38 دقیقه

لوییس سوارز شروع فوق العاده برای خود در گرمیو رقم زد.

لینک کوتاه کپی شد

لوییس سوارز در اولین بازی خود برای تیم جدیدش مقابل سائو لوییز در رقابت‌های موسوم به رکوبا گائوشا (سوپرکاپ محلی ایالت ریو برزیل) تنها به پنج دقیقه نیز داشت تا اولین گلش برای گرمیو را به ثمر برساند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ با اینکه سائو لوییز تنها 9 دقیقه بعد موفق شد تا گل خورده را جبران کند اما طولی نکشید تا گرمیو دو دقیقه بعد دوباره به گل برسد.

سوارز نیز پس از آنکه تیمش 2 بر 1 از حریف جلو افتاد، بیکار ننشست و با گلزنی در دقایق 31 و 38، موفق شد هت تریک کند تا در نهایت گریمو با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد. سوارز نیز موفق شد اولین جام خود با این تیم را کسب کند. این بازیکن 35 ساله آخرین باری که موفق شده بود در نیمه اول هت تریک کند، 10 سال پیش در بازی لیورپول مقابل نوریچ سیتی در دسامبر 2013 بود.

اولین جام لوییس سوارز با گرمیو

گفتنی است سوارز در تابستان گذشته در یک انتقال آزاد با قراردادی دو ساله به گرمیو پیوست تا چالشی جدید در برزیل تجربه کند. گرمیو که یکی از تیم‌های مطرح تاریخ برزیل به حساب می‌آید، در این سال‌ها حال و روز خوشی نداشته و اکنون در سری بی برزیل حضور دارد. ماموریت سوارز این است که گرمیو را دوباره به سطح اول فوتبال برزیل بازگرداند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی