|

(عکس) درگیری بازیکنان در بازی سپاهان و گل‌گهر!

پس از گل اول تیم سپاهان به گل‌گهر یک جنجال بزرگ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیش آمد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از آنکه سپاهان موفق شد توسط شهریار مغانلو گل اول را وارد دروازه گل‌گهر کند، بازیکنان تیم سیرجان به سمت رامین رضاییان رفتند و بشدت علیه او موضع گرفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ داستان از این قرار بود که ثانیه‌هایی قبل از گل سپاهان یک بازیکن گل‌گهر روی زمین افتاده بود.در شرایطی که توپ زیر پای رامین رضاییان بود و او می‌خواست یک حمله را از جناح راست سپاهان پی‌ریزی کند، مرتضی تبریزی و دیگر بازیکنان گل‌گهر با صدای بلند خواهان آن شدند تا رامین توپ را به بیرون بزند و فیرپلی کند اما این مدافع ملی‌پوش چنین کاری را انجام نداد و بازی را ادامه داد. همان توپ در ادامه به نورافکن و سپس شهریار مغانلو رسید تا گل اول سپاهان وارد دروازه گل‌گهر شود.

درست زمانی که سپاهانی‌ها شادی بعد از گل می‌کردند، چند بازیکن گل گهر به سمت رامین رضاییان رفتند و نسبت به اینکه او فیرپلی را اجرا نکرده موضع گرفتند. در ادامه مرتضی تبریزی رضاییان را در آغوش گرفت تا درگیری فیزیکی شدیدی پیش نیاید.

البته این مساله به نیمکت‌ها نیز کشیده شد. اعضای نیمکت تیم گل گهر نسبت به عملکرد رضاییان و عدم اجرای فیرپلی بسیار گلایه مند بودند و اعتراض می‌کردند. در نهایت داور وسط سعاد وفاپیشه به کنار زمین آمد و به درگیری های پیش آمده خاتمه داد. او با کارت های زرد و قرمز برخی نیمکت نشینان گل‌گهر و بازیکنان داخل زمین را جریمه کرد تا غائله ختم به خیر شود.

درگیری های پیش آمده بعد از گل تیم سپاهان دقایقی از وقت بازی را تلف کرد و دوباره مسابقه از سر گرفته شد.

1797219
1797220
1797221
1797222
1797223

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی