|

ستاره سابق رئابل: کاسمیرو: بازی در لیگ انگلیس خیلی سخت تر هست!

هافبک منچستر می گوید: نمی خواهم لالیگا را دست کم بگیرم اما بازی ها در لیگ برتر خیلی سخت تر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

کاسمیرو پس از 9 سال حضور در رئال مادرید که توام را افتخارات زیادی بود، در تابستان برنابئو را به مقصد اولدترافورد ترک کرد و چالش بزرگی را شروع کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ منچستریونایتد با هدایت اریک تن هاخ و ورود بازیکنانی مانند کاسمیرو، در این فصل متحول شده و شب گذشته موفق شد بارسلونا را از لیگ اروپا حذف کند.

به گزارش وبسایت رسمی منچستریونایتد، کاسمیرو در مورد انگیزه هایش در این تیم گفت:

می خواهم اینجا به عنوان بازیکنی که جام ها را کسب کرده، شناخته شوم. فارغ از اینکه قهرمان شویم یا نه، این مهم ترین موضوع است زیرا می دانیم مخصوصا در لیگ برتر که تمام بازی ها سخت هستند، قهرمانی سخت است. با این حال می خواهم جام کسب کنم. آسان نیست. این را می دانیم. مخصوصا که در مورد سخت ترین لیگ جهان صحبت می کنیم. با این حال این چیزی است که می خواهم با آن شناخته شوم. 

از کاسمیرو سوال شد تفاوت های لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا را بگوید و او پاسخ داد:

خب، راستش متفاوت است؛ مخصوصا به خاطر اینکه شرایط متفاوت است؛ مثلا شدت بازی ها در اینجا. نمی خواهم لالیگا را دست کم بگیرم اما بازی ها در اینجا بسیار سخت تر هستند. تعداد انتقال های توپ و جابجایی ها بالاتر است. در اسپانیا اغلب سبک تیکی تاکا را ترجیح می دهند. اینجا انتقال توپ و جابجایی ها  و همچنین حرکات هجومی بیشتر است. هر لیگی کیفیت و ویژگی های خودش را دارد. می دانم هر کدام ویژگی های خودشان را دارند و به هر دو لیگ احترام می گذارم اما مهم ترین چیز برای بازیکنان این است که هر چه زودتر خودشان را وفق بدهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی