|

3 ستاره برای یحیی تعیین‌کننده‌ هستند!

کاپیتان اسبق پرسپولیس: کسب ۳ امتیاز در کرمان به اندازه دربی مهم و تاثیرگذار است ولی نباید بازی با مس فدای دربی شود.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: پرسپولیس بعد از برد مقابل ملوان انزلی شرایط روحی خوبی دارد و نشان داد که هنوز مدعی قهرمانی است. سرخپوشان در این هفته باید در کرمان نیز هر ۳ امتیاز را کسب کنند تا به روند صعودی خود ادامه دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبروزشی؛ وی افزود: البته تیم گل‌محمدی در کرمان بازی راحتی ندارد چراکه بعد از این دیدار نیز باید به مصاف استقلال برود. بنابراین باید با تمرکز بالا ابتدا مس کرمان را شکست دهد و سپس به فکر استقلال باشد. کسب سه امتیاز در کرمان به اندازه دربی مهم و تاثیرگذار است ولی نباید بازی با مس فدای دربی شود.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: درست است که دربی بازی بسیار مهمی است ولی پرسپولیس توانایی شکست استقلال را دارد و به نظر من دربی بهترین فرصت برای سرخپوشان و گل‌محمدی است تا با پیروزی در این بازی حساس علاوه بر این‌که از استقلال پیشی گیرد، حتی به صدر جدول نیز برسد. من یقین دارم که سپاهان امتیاز از دست می‌دهد و نمی‌تواند در همه دیدارهای خود امتیازات لازم را کسب کند.

کاپیتان سرخ‌پوشان در پایان تاکید کرد: پرسپولیس ۵ فینال پیش رو دارد و با پیروزی در این ۵ بازی می‌تواند قهرمان شود. در این تیم بازیکنانی مثل بیرانوند، ترابی و امیری وجود دارند که می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند. این ۳ بازیکن در دربی نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و گل‌محمدی روی آن‌ها حساب باز کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی