|

مقصد احتمالی گلر ناراضی استقلال برای فصل بعد

ه نظر می‌رسد که در بازار تابستانه شانس فولادی‌ها برای جذب حسین حسینی بیشتر خواهد بود و احتمال بقای حسینی در فهرست استقلال بسیار بعید است

لینک کوتاه کپی شد

«علیرضا منصوریان» از مدیران باشگاه فولاد خواسته تا شرایط حضور «حسین حسینی» در تیمش را بررسی کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، مدیران باشگاه فولاد خوزستان هنوز تصمیم نهایی خود را درباره آینده کاری علیرضا منصوریان نگرفته‌اند و اخبار ضدونقیضی در این زمینه به گوش می‌رسد. البته که منصوریان با توجه به اینکه هنوز یک فصل دیگر از قراردادش باقی‌مانده، تمرکز خود را روی ادامه همکاری با قرمزپوشان اهوازی گذاشته اما در این میان، دریافت هزینه انتقال محمدامین حزباوی باعث شده تا مدیران باشگاه فولاد وسوسه شوند و در سودای جذب سرمربی خارجی باشند که گفته می‌شود که هنوز با گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند.

منصوریان که با توجه به قرارداد منعقد شده خود را سرمربی فولاد خوزستان می‌داند و از جایگاهش روی نیمکت این تیم در لیگ بیست‌وسوم مطمئن است، فهرستی را به مدیران باشگاه ارائه کرده و از آن‌ها خواسته تا در کنار تمدید بازیکنان کلیدی فولاد، چند بازیکن را هم برای تقویت این تیم به خدمت بگیرند. نکته جالب‌توجه اینکه قرارداد 22 بازیکن فولاد به پایان رسیده و گفته می‌شود که از میان این 22 بازیکن، برخی مدنظر منصوریان برای ادامه همکاری نیستند که یکی از آن‌ها شهاب گردان است و سرمربی باتجربه فولاد خوزستان به دنبال تغییر در خط دروازه تیمش است.

برای پیراهن شماره یک جنگ می‌شود

علیرضا منصوریان با توجه به مشکلات خط دفاعی فولاد خوزستان در لیگ بیست‌ودوم و دریافت 22 گل در 30 مسابقه، قصد دارد که ساختار دفاعی تیمش را ترمیم کند و در این زمینه در نظر دارد تا در خط دروازه تیمش اولین تغییر را ایجاد نماید. در فصلی که گذشت، کریستوفر کنت در کنار شهاب گردان دروازه‌بانان تیم فولاد خوزستان بودند که کنت در نقش شماره یک فعالیت می‌کرد و گردان تنها در 2 مسابقه برای فولاد به میدان رفت که ناکام در ثبت کلین‌شیت بود و 2 گل دریافت کرد!

سرمربی باتجربه فولاد که در استقلال سابقه همکاری با حسین حسینی را دارد و در مقطعی از فصل، حسینی را به رحمتی در خط دروازه تیمش ترجیح داد و رفته‌رفته این دروازه‌بان جویای‌نام را به دروازه‌بان شماره یک استقلال تبدیل کرد، حالا قصد دارد تا او را به اهواز ببرد و در تیم فولاد خوزستان با حسینی همکاری داشته باشد. دروازه‌بان استقلال در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و در 32 بازی (در لیگ برتر و جام حذفی) 20 گل دریافت کرد و با توجه به اتمام قراردادش و اعتراض شدید هواداران آبی‌پوش نسبت به عملکردش، در نزدیکی‌های درهای خروجی استقلال است.

حسینی هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته و در شرایطی که از چند تیم مختلف به عنوان مقصد بعدی او یاد می‌شود، به نظر می‌رسد که در بازار تابستانه شانس فولادی‌ها برای جذب حسین حسینی بیشتر خواهد بود و احتمال بقای حسینی در فهرست استقلال بسیار بعید است. البته که هنوز تکلیف کادرفنی استقلال برای فصل آینده مشخص نشده و همین مسئله بر ابهامات درباره ادامه فعالیت حسین حسینی افزوده است.

یک سناریوی تکراری در انتظار «کنت»؟

کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی فولاد در فصلی که گذشت سومین دروازه‌بان برتر فصل شد و توانست در 29 بازی، 14 کلین‌شیت انجام بدهد و 24 گل خورده در کارنامه او به چشم می‌خورد. منصوریان با وجود آنکه از کارنامه کنت رضایت داشته و پیش از پایان فصل درخواست تمدید قرارداد این دروازه‌بان اتریشی را داد، حالا به دنبال تقویت خط دروازه تیمش است و این مسئله می‌تواند خبر خوبی برای کریستوفر کنت نباشد و این احتمال وجود دارد که در صورت جذب حسین حسینی، دروازه‌بان اتریشی به دروازه‌بان دوم و نیمکت‌نشین فولاد تبدیل شود!

کنت در دوره حضورش در سپاهان چنین شرایطی را تجربه کرد؛ به‌طوری که او در لیگ بیست‌ویکم در 15 بازی ابتدایی فصل در ترکیب اصلی سپاهان حضور داشت و توانست 9 کلین‌شیت داشته باشد اما در نیم‌فصل دوم، اضافه شدن محمدرشید مظاهری معادلات را علیه دروازه‌بان باتجربه طلایی‌پوشان تغییر داد و این مسئله باعث شد تا در نیم‌فصل دوم، کنت از روی نیمکت همواره کارش را دنبال کند و فرصت بازی به او در سپاهان دیگر نرسید و همین مسئله هم باعث جدایی‌اش از تیم اصفهانی شد. حالا در سناریویی مشابه، احتمال پیوستن یک دروازه‌بان استقلالی به فولاد وجود دارد که این مسئله می‌تواند کار را برای ادامه همکاری کنت با فولاد دشوار کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی