|

72 ساعت جهنمی استقلال کامل شد!

برخی از چهره‌های سرشناس موردنظر نکونام، تصمیم گرفتند تا تیم جدید خود را به سرعت انتخاب کنند و منتظر استقلالی‌ها نماندند!

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند شب گذشته به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا به گمانه‌زنی‌های نقل‌وانتقالاتی پایان بدهد. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که در 72 ساعت گذشته در کانون توجهات قرار داشت، در شرایطی که گفته می‌شد با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره داشته و حتی برخی خبرهای غیررسمی از توافق او با آبی‌ها حکایت می‌کرد، در نهایت قرارداد جدیدی را با پرسپولیس به امضا رساند و تا پایان لیگ بیست‌وچهارم قرار است در جمع سرخ‌پوشان پایتخت کارش را پیش ببرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ استقلالی‌ها در حالی نتوانستند در زمینه جذب علیرضا بیرانوند موفق عمل کنند که صبح روز گذشته، علی امیری معاون مستعفی این باشگاه در جمع هواداران مدعی شده بود که قرارداد بیرانوند در آستانه نهایی شدن است. جالب آنکه در 3 روز گذشته مسئولان آبی‌پوش همه تمرکز خود را روی جذب علیرضا بیرانوند گذاشته بودند و همین مسئله باعث شد تا استقلالی‌ها در زمینه جذب سایر بازیکنان موردنظر جواد نکونام ناموفق باشند و برخی از چهره‌های سرشناس موردنظر نکونام، تصمیم گرفتند تا تیم جدید خود را به سرعت انتخاب کنند و منتظر استقلالی‌ها نماندند!

دو ستاره‌ای که نکونام از دست داد

جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال به دنبال جذب عارف آقاسی بود و از مدیران باشگاه استقلال خواسته بود تا شرایط حضور دوباره آقاسی را در استقلال فراهم آورند. در شرایطی که این مدافع باتجربه در لیست بازیکنان موردنیاز نکونام بود، اما در بحبوحه مذاکرات استقلالی‌ها با علیرضا بیرانوند، مدافع موردنظر جواد نکونام تصمیم نهایی خود را گرفت و در شرایطی که گفته می‌شد او در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد، آقاسی با امضای قراردادی به تراکتور پیوست.

رضا اسدی دیگر بازیکنی بود که نکونام برای تقویت استقلال به جذب او اعلام نیاز کرده بود. جالب آنکه گفته می‌شود رضا اسدی شخصاً مذاکراتی را با سرمربی استقلال انجام داده و بعد از این مذاکرات، نکونام از مدیران باشگاه خواسته بود تا قرارداد اسدی را نهایی کنند؛ هر چند که مدیر برنامه‌های اسدی مدعی است که او مذاکره‌ای با استقلالی‌ها نداشته است! با این‌حال، سرانجام یک نقل‌وانتقال بحث‌برانگیز، رضا اسدی به فهرست استقلال اضافه نشد و در شرایطی که مدیران این باشگاه مشغول رایزنی برای جذب علیرضا بیرانوند بودند، قرارداد اسدی با سپاهان نهایی شد.

سرنوشت مبهم سلمانی

یاسین سلمانی یکی از گزینه‌های موردنظر جواد نکونام برای تقویت خط هافبک استقلال است. روز گذشته علی امیری معاون مستعفی باشگاه استقلال در جمع هواداران مدعی شد که آبی‌ها شامگاه پنجشنبه (امروز) با سلمانی قرار جلسه دارند اما حالا باتوجه به استعفای علی امیری و البته حجت کریمی از سمت‌های خود، سرنوشت مدیریت باشگاه استقلال نابسامان و نامشخص است و همین مسئله باعث شده تا آینده حضور یاسین سلمانی هم در استقلال مبهم باشد.

خداحافظی با زوج بوشهری؟

جواد نکونام در روزهای گذشته بارها نسبت به روند نقل‌وانتقالاتی استقلال به صورت آشکارا واکنش نشان داده است. نکونام نه‌تنها در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از شرایط نقل‌وانتقالاتی تیمش گلایه کرد، بلکه او روز گذشته نسبت به عدم توافق با محمد محبی و مهدی قایدی هم واکنش نشان داد و در گفت‌وگویی مدعی شد که او برای فصل جدید به هر دو ستاره بوشهری نیاز دارد؛ آن‌هم در شرایطی که استقلالی‌ها شب گذشته با انتشار چندین نامه، مدعی شدند که باشگاه سانتاکلارا، محبی را به استقلال نمی‌فروشد!

استقلالی‌ها با توجه به هزینه رضایت‌نامه مهدی قایدی، شانس بالایی در زمینه جذب این ستاره بوشهری هم ندارند و همین مسئله باعث شده تا سریال شکست‌های نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها ادامه داشته باشد؛ از ناکامی در ترکاندن بمب نقل‌وانتقالات و جذب علیرضا بیرانوند تا از دست دادن ستاره‌هایی مانند عارف آقاسی و رضا اسدی و البته ناکامی در جذب یاسین سلمانی و عدم حفظ دو ستاره بوشهری! ناکامی‌هایی که بدون‌شک می‌تواند در روزهای آینده برای استقلالی‌ها دردسرساز شود و احتمال طرح صحبت‌های تازه از سوی جواد نکونام هم وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی