|

اعتراف ستاره رئال در مورد مدافع بارسلونا

رودریگو در مورد فشار انتقادات از خودش حرف زد و به چالش دشوار رویارویی با آرائوخو نیز اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اوضاع برای رودریگو در فصل جاری خوب پیش نرفته و او تنها در هفته اول لالیگا و برابر بیلبائو موفق به گلزنی شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به اندازه کافی به او بازی رسیده ولی نتوانسته از شانس‌هایش استفاده کند. او یک پنالتی را نیز خراب کرده تا آمار گلزنی‌اش روی یک بماند. در تیم ملی برزیل و برابر ونزوئلا هم رودریگو موفق به گلزنی نشد، در حالی که در فیفا دی قبلی توانسته بود برای برزیل گل بزند.

طبعا انتقاد از او نیز زیاد شده است. او در مصاحبه با آاس و در مورد انتقادات گفت : «قبول دارم که در سطح خودم بازی نکرده‌ام و در رئال مادرید وقتی گل نمی‌زنید، انتقاد از شما کاملا طبیعی است و باید با آن کنار آمد. سخت تلاش می‌کنم بتوانم در ادامه فصل به بازیکن فصول قبل تبدیل شوم.»

پس از تساوی برابر ونزوئلا انتقادات از برزیل نیز زیاد شده است: «برخی انتقادات از تیم ملی منصفانه نیستند و ما را عصبانی می‌کند. اینکه از بیرون به قضیه نگاه کنید و بدون دلیل اتهام وارد کنید، درست نیست. ما ذهنیت درستی داریم و می‌دانیم چه باید بکنیم. تساوی برابر ونزوئلا راضی کننده نبود و نباید تکرار شود. نکته کلیدی این است که بر بازی مسلط باشیم و مطمئن شویم با افزایش فاصله، بازی را با برد به پایان می‌رسانیم، نه اینکه به حریف فرصت تساوی در خانه را بدهیم.»

رودریگو باید با تیم ملی برزیل برابر اروگوئه قرار بگیرد. او باید 6 آبان در ترکیب رئال برابر بارسا نیز به میدان برود. در هر دو بازی رودریگو باید برابر رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای توانمند بارسا، قرار بگیرد : «او از قبل من و دیگر مهاجمان برزیل و رئال را می‌شناسد و ما هم او را می‌شناسیم. رونالد یک رقیب قدرتمند است و غلبه بر او بسیار دشوار. بازی زیبایی خواهد شد و امیدوارم ابتدا همه چیز برای برزیل خوب پیش برود و سپس با رئال هم برابر براسا و آرائوخو خوب کار کنیم. در هر صورت می‌دانم که چالش سختی خواهد بود.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی