|

علی پروین مشکلات پرسپولیس را حل کرد!

علی پروین در اقدامی قابل توجه به اختلافات موجود بین درویش و گل محمدی پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

علی پروین چهره استثنایی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، به عنوان بزرگتر این مجموعه پا پیش گذاشت تا اختلاف نظر فعلی بین یحیی گل محمدی و رضا درویش تا حدی کاهش پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پروین در تماس های جداگانه با گل محمدی و درویش از آن ها خواست صبوری بیشتری به خرج داده و به جای درگیری و مصاحبه و خودزنی بیشتر تلاش کنند چون به عقیده او این تیم می تواند باز هم در لیگ برتر قهرمان شده و حتی از گروهش در لیگ قهرمانان صعود کند.

در ادامه پروین در تماس با برخی پیشکسوتان پرسپولیس از آن ها خواست دست از مصاحبه علیه یحیی گل محمدی بردارند چرا که سرمربی پرسپولیس در این مقطع نیاز به حمایت دارد. پروین به شاگردان سابقش تاکید کرد اظهارنظر در مورد یحیی گل محمدی کاملا غیر حرفه ای است چرا که هنوز زمان زیادی از لیگ باقی مانده و نباید در این مقطع علیه سرمربی موضع گیری کرد.

او در مصاحبه ای که روز قبل با ایسنا داشت نیز در پاسخ به این سوال که برای حل اختلاف رضا درویش و یحیی گل‌محمدی اقدامی انجام داده گفت:

بله! صحبت کرده‌ام و فکر می‌کنم دیگر اختلافات حل شده است. این مسائل در همه تیم‌ها وجود دارد. ان‌شاءالله پرسپولیس با چند برد دل هواداران را شاد خواهد کرد.

پرافتخار ترین چهره تاریخ پرسپولیس در مورد مصاحبه نفراتی چون مرتضی فنونی زاده نیز گفت:

نباید این حرف‌ها را بزنند. با یک باخت که نمی‌شود بگویید مربی برود. اصلا یحیی گل‌محمدی برود، چه کسی بیایید؟

باید منتظر بود و دید این آتش بس تا چه زمانی ادامه داشته و دو طرف می توانند به این روند ادامه دهند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی