|

نظر 4 کارشناس مشهور داوری درباره صحنه های جنجالی بازی استقلال - صنعت نفت

استقلال روز گذشته و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، به میدان رفت و با تک گل مهدی پور و غلبه بر صنعت نفت، جای خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در این گزارش نواندیش، کارشناسی داوری دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان به قضاوت حسن اکرمی مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نواندیش؛ در این دیدار، 5 بازیکن استقلال به همراه جواد نکونام در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

مهمترین صحنه داوری دیدار:

دقیقه 45+4: صحنه مشکوک به پنالتی در برخورد توپ با دستان مدافع صنعت نفت.

محمدی: توپ با دست برخورد کرد اما به علت فاصله کم بین بازیکن استقلال و مدافع نفت، پنالتی نبود.

فهیمی راد: ادامه بازی بهترین و درست‌ترین تصمیم بود. دلیلی نداشت خطای هند پنالتی اعلام شود. رافائل سیلوا مچ دست مدافع صنعت نفت را گرفته بود و اگر می‌خواست دست خود را بکشد هم چون در گروی دست سیلوا بود، مدافع صنعت نفت نمی‌توانست دست خود را کنار بکشد. پس ادامه بازی کاملاً درست بود و خطای هند در محوطه جریمه صنعت نفت رخ نداد.

باشگاه استقلال با انتشار فیلم زیر نوشت: صحنه مشکوک پنالتی که داور اعتقادی به آن نداشت:

نظرات نادر جعفری

 کارشناس داوری کشورمان گفت که حسن اکرمی قضاوت خوبی در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان داشته است.

نادر جعفری در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار استقلال و صنعت نفت اظهار داشت: قضاوت خوبی انجام شد. بازی چندان صحنه خاصی که مشکل ایجاد کند،‌ نداشت و فقط چند صحنه هند رخ داد که تیم‌ها به آن اعتراض داشتند اما داور تصمیمات درستی گرفت.

وی در خصوص برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت در دقیقه 5+45 و اعتراض استقلالی‌ها به این صحنه گفت: دست مدافع در شرایط عادی بود و خطایی رخ نداد. مدافع در حال جهش بود و در همین شرایط توپ به دستش برخورد کرد و تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی درست بود.

نظر 4 کارشناسان داوری درباره دیدار استقلال - صنعت نفت : پنالتی سوخت!؟ + تصویر

نظرات ابوالفضلی

محمدرضا ابوالفضلی معتقد است اکرمی کار سختی در قضاوت دیدار استقلال و صنعت نفت نداشت.

محمدرضا ابوالفضلی، کارشناس داوری، در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار استقلال تهران و صنعت نفت آبادان که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت همراه شد، بیان کرد: داور در این دیدار کار سختی نداشت و تنها یک صحنه بحث‌برانگیز پیش آمد که تیم داوری در آن صحنه تصمیم درستی گرفت. همچنین او سعی کرد با دادن کارت زرد به بازیکنان دو تیم بازی را مدیریت کند که در این امر موفق بود.

او درباره برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت در اوقات تلف‌شده نیمه نخست گفت: تصمیم تیم داوری درست بود و آن برخورد به هیچ وجه پنالتی نبود. سیلوا دست مدافع صنعت نفت را گرفته بود و همین باعث می‌شود که توپ به دستش برخورد کند و خطایی از سوی مدافع صنعت نفت صورت نگرفته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی