|

تراکتور از استقلال و پرسپولیس مهاجم خرید و نشاند روی نیمکتش!

مهدی عبدی و امیرارسلان مطهری دو مهاجمی هستند که پس از جدایی از پرسپولیس و استقلال راهی تراکتور شده‌اند ولی فرصت بازی برای آن‌ها بسیار کم بود

لینک کوتاه کپی شد

دو مهاجم سابق سرخابی در تراکتور تبدیل به نیمکت‌نشینانی محض شده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مهدی عبدی و امیرارسلان مطهری دو مهاجمی هستند که پس از جدایی از پرسپولیس و استقلال راهی تراکتور شده‌اند ولی در این تیم فرصت بازی برای آن‌ها بسیار کم بوده و اولویت پاکو خمز برای بازی کردن نیستند تا تبدیل به مهره ثابت نیمکت تیمشان شوند.

مهدی عبدی از ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکنی قرضی به تراکتور پیوست و توانست در نیم‌فصل اول پنج گل برای تیم جدیدش به ثمر رسانده و تاثیر خوبی از خود بر جای بگذارد. عبدی حتی باوجود بازی نکردن در نیم فصل دوم همچنان بهترین گلزن تراکتور است و یک گل بیشتر از رحمان جعفری به ثمر رسانده است.

با این وجود عبدی در چهار بازی اخیر تیمش به صورت کامل بیرون نشسته و مجموعاً ۲۳ دقیقه در طول شش بازی تراکتور در نیم فصل دوم توسط خمز به بازی گرفته شده است.

در سمت دیگر ارسلان مطهری خرید پنجره زمستانی تی‌تی‌هاست که نتوانسته چندان برای این تیم به میدان رود و بیشتر از روی نیمکت به تماشای بازی‌های تراکتور نشسته است. مطهری در مدت حضورش فقط ۱۴ دقیقه برای تراکتور بازی کرده و در دو بازی اخیر تیمش به طور کامل روی نیمکت نشسته است.

باید منتظر ماند و دید شرایط برای دو‌ مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در ادامه فصل چگونه پیش خواهد رفت و آیا عبدی و مطهری می‌توانند اعتماد پاکو خمز برای بازی بیشتر را جلب کنند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • صمد مرفاوی ارسالی در

    میخوای تو بیا ترکیب بچین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی