|

آیتم ویژه عادل فردوسی پور و فوتبال 120 برای مهرداد میناوند

عادل فردوسی پور که رابطه نزدیکی با مهرداد میناوند داشت برای درگذشت این چهره دوستداشتنی آیتم ویژه تدارک دید

لینک کوتاه کپی شد

عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال ۱۲۰ ایتم ویژه ای را به مهرداد میناوند، پیشکسوت فقید فوتبال ایران و پرسپولیس اختصاص داده است که بخشی از آن را در زیر می بینید

تلاش نافرجام عادل فردوسی پور برای بهبود مهرداد میناوند

به دنبال بستری شدن مهرداد میناوند دکتر هاشمیان پزشک بخش عفونی و رئیس ICU بیمارستان مسیح دانشوری که تخصصی‌ترین بیمارستان مربوط به بیماری کرونا در سطح کشور به شمار می‌رود، در بیمارستان لاله حضور یافت و در جریان آخرین روند درمانی میناوند قرار گرفت.

هاشمیان که ارتباط نزدیکی با چهره‌های ورزشی و فوتبالی دارد، با تماس تلفنی با عادل فردوسی‌پور مواجه شد و فردوسی‌پور از او درخواست کرد تا برخلاف رویه همیشگی، دکتر هاشمیان نیز بر بالین میناوند حضور پیدا کند و با ارائه نظرات خود به روند درمان پیشکسوت فوتبال ایران کمک کند؛ وساطت فردوسی‌پور برای حضور دکتر هاشمیان در بیمارستان لاله مثمرثمر بود اما متاسفانه بیماری مهرداد تشدید شد و کرونا او را از ما گرفت.

 

نظر مرحوم میناوند در خصوص عادل فردوسی پور

مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران شب گذشته بر اثر ابتلا به بیماری و ویروس کرونا دارفانی را وداع گفت.

او در مصاحبه لایو درباره اوضاع فوتبال ایران و عدم حضور عادل فردوسی‌پور گفت: در این اوضاع بد فوتبالی به نظر شما جای عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ خالی نیست؟ من هیچ رفاقتی با عادل نداشتم، چون اهل رفیق‌بازی نبود، ولی به جرأت می‌گویم خیلی از ناهنجاری‌های فوتبال با رفتن عادل شروع شد. او با کسی شوخی نداشت و یقه خیلی‌ها را می‌گرفت. بعد از رفتن او و برنامه ۹۰، خیلی‌ها جولان دادند و هر کاری دل‌شان می‌خواهد، می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کوروش سرلک ارسالی در

    خیلی از مرگ مینا وند ناراحت شدم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی