|

خلعتبری: باید دربی را ببریم

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که این تیم به اندازه دیگر مدعیان شانس قهرمانی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا خلعتبری در ارتباط با شکست تیمش برابر شهرخودرو گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که بازی سختی داریم. الان دیگر همه بازی‌های لیگ سخت است و نتیجه هیچ مسابقه‌ای هم قابل پیش‌بینی نیست. متاسفانه در شرایطی حساس برابر شهر خودرو شکست خوردیم و اگر این بازی را می‌بردیم به صدر جدول می‌رفتیم، البته دیگر این بازی را فراموش کردیم و باید با انگیزه بالا به فکر بازی‌های بعدی باشیم. ما تا الان نتایج خوبی گرفته‌ایم ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم.

وی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر ذوب‌آهن تاکید کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، دربی اصفهان هم همیشه جذابیت و حساسیت‌های خاصی داشته و معمولا هم بازی زیبایی از آب در می‌آید. ذوب آهن تا اینجای لیگ با اینکه هنوز نتایج دلخواهش را کسب نکرده اما از لحاظ فنی تیم خوبی است و هفته گذشته هم اولین برد را در لیگ امسال به دست آورد. حالا آنها روحیه خوبی برای دربی دارند اما ما در این بازی محکوم به برد هستیم. سپاهان باید دربی اصفهان را ببرد تا باخت برابر شهر خودرو جبران شود، امیدوارم با انجام یک بازی خوب برنده از زمین بیرون بیاییم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم می‌تواند بعد از چند سال قهرمان لیگ برتر شود؟» تصریح کرد: سپاهان همیشه در بین مدعیان قرار داشته و شخصیت باشگاه و تیم طوری است که فقط برای قهرمانی بجنگد. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم، کادر فنی سپاهان هم از مربیان بسیار خوبی تشکیل شده و مدیریت باشگاه هم که نیازی به تعریف ندارد. ما همه فاکتورها را برای قهرمانی داریم، سپاهان نسبت به دیگر مدعیان هیچ چیزی کمتر ندارد و تمام تمرکز و فکر ما رسیدن به قهرمانی است. 

خلعتبری در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: لیگ امسال شرایط خاصی دارد و فاصله تیم‌ها بسیار کم است. ما باید خوب تمرکز کنیم و ساده امتیاز از دست ندهیم، در بالای جدول هم رقابت بسیار نزدیک است و در نهایت تیمی قهرمان خواهد شد که کمتر اشتباه کند.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی