|

هت تریک امباپه در پاسخ منفی به پی اس جی

کیلیان امباپه اخیرا برای سومین بار به پیشنهاد تمدید قرارداد با پی اس جی پاسخ منفی داد.

لینک کوتاه کپی شد

 از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی تنها 14 ماه دیگر باقیمانده است. ستاره 21 ساله فرانسوی که در موناکو چهره شد و سپس با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو راهی پی اس جی شد، در تمام سال های اخیر مورد توجه رئال قرار داشته است. او که از کودکی هوادار رئال استریال رویای بازی در این باشگاه را در سر دارد ولی به خوبی می داند که پی اس جی به راحتی مجوز جدایی نخواهد داد.

امباپه ماه گذشته تایید کرد که پیشنهاد تمدید قرارداد را روی میز دارد ولی برای تصمیم گیری نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت. پس از مصاحبه لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی که گفت خیلی زود تکلیف امباپه مشخص خواهد شد، به نظر می رسید تا قبل از بازی برگشت پی اس جی و بارسا که امشب خواهد بود، امباپه نظر نهایی خود را بدهد ولی طبق ادعای اکیپ، او همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است.

طبق ادعای همین منبع، امباپه تاکنون سه بار به پیشنهاد تمدید قرارداد با پی اس جی پاسخ رد داده و در واقع منتظر رئال مادرید است. در پایان فصل و در صورت پاسخ رد دیگر، باشگاه پاریسی مخالفتی با فروش او نخواهد داشت و البته رقمی بین 180 تا 200 میلیون یورو طلب خواهد کرد.

رئال قطعا توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد و ترجیح می دهد تا تابستان 2022 صبر کند و امباپه را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. 

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی