|

هافبک مس باز هم ناکام در گل از راه دور

محسن آذرباد روز گذشته فاصله ای تا ثبت یکی از زیباترین گل های لیگ بیستم نداشت، اما به مانند دیدار جام حذفی برابر سپاهان باز هم ناکام ماند.

لینک کوتاه کپی شد

 آذرباد که یکی از بازیکنان کلیدی مس رفسنجان در فصل گذشته و صعود به لیگ برتر بود، برخلاف خیلی از بازیکنان ثابت نارنجی پوشان توانست خودش را به تفکرات محمد ربیعی تحمیل کند و اگرچه در بازی های ابتدایی فصل بیشتر به صورت یار ذخیره وارد زمین می شد ولی رفته رفته به ترکیب اصلی راه پیدا کرد.

این هافبک طراح که طی دو فصل گذشته بهترین پاسور لیگ یک فوتبال ایران نیز بوده است، روز گذشته در جریان پیروزی یک بر صفر برابر مس رفسنجان روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و حتی می توانست پیش از گل محمد سلیمانی تیمش را به گل برساند ولی شوت از راه دور او با قدرت زیادی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بازی بازگشت.

البته این برای اولین مرتبه نیست که این اتفاق برای آذرباد رخ می دهد؛ او در ثانیه های پایانی دیدار برابر سپاهان نیز فاصله ای تا ثبت تساوی و رساندن بازی به ضربات پنالتی نداشت که شوت قوس دار او پس از عبور از پیام نیازمند، روی تیرک افقی فرود امد و راهی به دروازه پیدا نکرد. احتمالا حالا که آذرباد توانسته خودش را در رقابت های لیگ برتر و همینطور ترکیب مس کرمان پیدا کند، با انگیزه به تلاش خود برای گلزنی از راه دور ادامه خواهد داد و شاید ضربه سوم او برخلاف دو ضربه دیگر به تور دروازه بنشیند.

 

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی