|

طعنه سنگین باشگاه شاهین به جدایی کمالوند از استقلال

جدایی فراز کمالوند بلافاصله بعد از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از استقلال خبری شوک آور برای طرفداران این تیم محسوب می شود.

لینک کوتاه کپی شد

چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی فراز کمالوند از تیم استقلال مطرح شده بود بالاخره امروز این شایعه رنگ واقعیت به خود گرفت و جدایی کمالوند از استقلال قطعی شد جدایی فراز کمالوند بلافاصله بعد از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از استقلال خبری شوک آور برای طرفداران این تیم محسوب می شود.

مدیر فنی آبی پوشان که سوابق فراوانی در فوتبال ایران دارد و با حضور در کادر فنی استقلال توانسته بود تاثیرگذاری ویژه ای داشته باشد، حالا با پیشنهاد سایپای تهران مواجه شده و از این پس به عنوان سرمربی نارنجی پوشان این تیم را هدایت خواهد کرد. خیلی از کارشناسان نتایج خوب استقلال در چند وقت اخیر را به حضور کمالوند ربط می دهند و معتقدند فراز تاثیر زیادی روی کارهای تاکتیکی استقلال در این مدت داشت.

نکته جال توجه در این رابطه کنایه باشگاه شاهین به کمالوند است کمالوند قبل از آمدن به استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد تا پایان فصل در هیچ تیمی جز شاهین مربیگری نخواهد کرد؛ حالا صفحه توییتر باشگاه شاهین که کمالوند ابتدای فصل در آن حضور داشت کنایه جالبی به دستیار سابق فرهاد مجیدی زد و در صفحه توییتر خود نوشت: «آن کسی که می گفت تا پایان فصل به جز شاهین به تیم دیگری نخواهم رفت تا الان ۲ بار تیم عوض کرده است.»

منبع: پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی