|

آقای گل لیگ در لیست یحیی

سجاد شهباززاده

سانتاکلارایی‌ها اگر از مبلغ 500 هزار یورویی که برای رضایتنامه مغانلو در نظر گرفتند کوتاه نیایند، پرسپولیسی‌ها شهباززاده را جذب خواهند کرد. …

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها کار خود در نقل و انتقالات را آغاز کردند و روز گذشته علیرضا ابراهیمی مدافع گل‌گهر سیرجان به این تیم پیوست. یحیی برای لیگ بیست و یکم، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی را به عنوان مهاجم در ترکیب تیم خود دارد و یک بازیکن دیگر هم در خط حمله پرسپولیس حضور خواهد داشت تا این تیم با 3 مهاجم فصل را آغاز کند.

به گزارش«شایانیوز»، شهریار مغانلو که در نیم فصل دوم فصل گذشته با قراردادی قرضی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس پیوست، اولویت اصلی یحیی برای لیگ بیست و یکم است. باشگاه پرتغالی مبلغ سنگینی را برای رضایتنامه این بازیکن در نظر گرفته است و اگر پرسپولیسی‌ها نتوانند با مذاکره مبلغ رضایتنامه مغانلو را کمتر کنند، نام‌های دیگری در لیست یحیی قرار دارند.

آقای گل لیگ گزینه اول

سانتاکلارایی‌ها اگر از مبلغ 500 هزار یورویی که برای رضایتنامه مغانلو در نظر گرفته‌اند کوتاه نیایند، پرسپولیسی‌ها سجاد شهباززاده را به جای مغانلو جذب خواهند کرد. سجاد که سابقه بازی در استقلال را دارد، در رقابت‌های لیگ بیستم با زدن 20 گل، آقای گل شد. او علاوه بر پرسپولیس، در لیست خرید چند تیم دیگر هم قرار دارد. مهاجم 32 ساله سپاهان، قراردادش با این تیم به پایان رسیده و یکی از مهره‌های پر سر صدا فصل نقل و انتقالات است.

شاگرد منصوریان دومین گزینه یحیی

پرسپولیسی‌ها در صورت جدایی احتمالی مغانلو اگر نتوانند سجاد شهباززاده آقای گل لیگ بیستم را جذب کنند، به سراغ مهاجم باهوش آلومینیوم اراک می‌روند. حامد پاکدل گزینه دوم یحیی برای پر کردن جای خالی مغانلو است. تنها باخت پرسپولیس در لیگ بیستم مقابل آلومینیوم بدست آمد و پاکدل گل برتری این تیم را در آن بازی زد. پاکدل در آلومینیوم عملکرد قابل قبولی داشته و با زدن 10 گل در لیگ برتر به اندازه بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیستم گل زده است.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی