|

گل محمدی به چه کسانی اولتیماتوم داد؟

یحیی گل محمدی

با اینکه اخباری از تمدید بازیکنان به گوش می رسد اما تا این زمان هیچکدام قطعی نشده است. الویت اصلی پرسپولیس در حال حاضر تمدید قرارداد…

لینک کوتاه کپی شد

 مسئولان باشگاه پرسپولیس در این روزها روی تمدید قراداد بازیکنان تمرکز کرده اند که این کار نسبت به فصلهای قبلی به مراتب سخت تر شده است با اینکه اخباری از تمدید بازیکنان به گوش می رسد  اما تا این زمان هیچکدام قطعی  نشده است.

به گزارش«شایانیوز»، شرایط  در این فصل با وجود پیشنهاد های نجومی تیم های صنعتی وارد فاز جدیدی شده است و به احتمال زیاد چند بازیکن جواب مثبت داده و از پرسپولیس جدا خواهند شد.در بین همه این فشارها تمدید قرارداد باقری موجب خرسندی هواداران پرسپولیس شد و قطعا وجود باقری و صحبتهای این مربی  با بازیکنان میتواند تاثیر زیادی در ماندن بازیکنان داشته باشد.

البته مهدی عبدی و  سیامک نعمتی در طول فصل قراردادشان را تمدید کرده اند و حداقل مسئولان باشگاه خیالشان از این دو بازیکن تاثیرگذر آسوده است اما ستاره های دیگر هنوز تکلیفشان مشخص نشده است و یحیی گل محمدی برای شروع هرچه سریعتر تمرینات ۷۲ ساعت به بازیکنانی که هنوز قراردادشان را تمدید نکرده اند اولتیماتوم داده است که در صورت عدم تمدید برایشان جایگزین در نظر خواهد گرفت و درجلسه امروز هم همین موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی