|

جشن 11 میلیونی آقای بازیگر در اینستا؛ طرفدار "گلزار" با دیدنش غش کرد!

mohammadreza golzar sgayanews

محمدرضا گلزار بازیگر و مدل ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد، او به تازگی جشن 11 میلیونی پیج اینستاگرامش را گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

چند روز پیش ویدیویی از مصاحبه با هواداران محمدرضا گلزار در فضای مجازی دست به دست شد که نشان داد پسران و به خصوص دختران زیادی هستند که عاشق و شیفته محمدرضا گلزار هستند.

به گزارش«شایانیوز» در این ویدیو دختران برای آقای بازیگر زار زار گریه می کنند و حتی موفقیت و آرامش او را مهمتر از خودشان میدانند. این مصاحبه تعجب خیلی از کاربران را برانگیخت اما به تازگی فیلمی سمی تر از آن منتشر شده که در آن طرفداران گلزار به دنبال او میدوند و حتی برایش غش می کنند. 

جشن 11 میلیونی اینستاگرام

محمدرضا گلزار در هر زمینه ای دستی دارد و اگر موفق نشود به سرعت سراغ فعالیت بعدی می رود. او حالا از ثروتمند ترین بازیگران ایرانی است. گلزار نه تنها بازیگر بلکه در خوانندگی، مجری گری و مدلینگ هم ورود کرده است. ناگفته نماند او ابتدا مدل بود بعد به طور اتفاقی وارد بازیگری شد. 

حالا آقای بازیگر به کمک دوست و دشمن و خواستگار و غش کرده ها توانست به 11 میلیون فالوور در اینستاگرام برسد. البته رضا گلزار کار خودش را دارد و برای پیشرفتش تلاش می کند اما اینکه هواداران او اینگونه غش و ضعف می کنند یا او را در اینستا دنبال می کنند تقصیر خودشان است!

گلزار فقط یک (بازیگر ، مجری ، خواننده) نیست او حالا یک فعال بازار خودرو هم هست : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

محمدرضا گلزار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لیلا ارسالی در

    چی غش کرد چرا؟؟؟؟😶😲

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها