|

(ویدیو) شوخی زشت و جنسی نیما شعبان نژاد با لیندا کیانی!

شوخی زشت جنسی نیما شعبان نژاد بازیگر خندوانه با لیندا کیانی بازیگر زن مشهور در برنامه فرزاد فرزین.

لینک کوتاه کپی شد
4

در برنامه منو بشناس فرزاد فرزین که برای روبیکا ساخته می شود، نیما شعبان نژاد بازیگری که در برنامه خندوانه به شهرت رسید شوخی زشت و جنسی با لیندا کیانی دیگر مهمان برنامه کرد که مورد انتقاد شدید کاربران قرار گرفته است.

خیلی ها بر این باورند که نیما شعبان نژاد برای جمع آوری فالوور هرکاری می کند و اخیرا در صفحه ی اینستاگرام خود پست های حاشیه ای زیادی داشته است.

برنامه منو بشناس ویژه ی عید نوروز بود که اجرای آن را فرزاد فرزین خواننده مشهور پاپ بر عهده دارد و در همین برنامه نیز از موزیک ویدیو منو بشناس با حضور 40 خواننده رونمایی شد.

لیدا کیانی کیست؟

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و ۴ برادر است. لیندا تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. وی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

lindakiani4_1610187658_3

 

دلیل کم کاری لیندا کیانی

لیندا کیانی درباره کم کاری گفت: سینمایی‌هایی که به من پیشنهاد می‌شود اینقدر معمولی است که ترجیح می‌دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی فکر و تحقیق می‌کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می‌رسم که نروم بهتر است. حس می‌کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی‌ام که خودم هم می‌دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.

لیندا+کیانی (1)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ای خاک عالم برسرهمه شان هرروزباکسی عروسی می کنندویاطلاق می گیرندویالباس تنک .جلوبازازدوره طاقوت هم بدترندچقدرجلف بازی سیرهم نمیشندوبه خاطرپول دست به هرکاری می زنندوبدآموزی برای سایرین می شه حذف شان کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی