|

مهراد و خانم قمار باز

مهراد جم و خانم قمار باز در آغوش هم چه می کنند؟

دنیا جهانبخت خانم پرحاشیه اینستاگرام ویدیویی از خود و مهراد جم منتشر کرد که این عکس با باز خورد زیادی همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عکس مهراد جم و دنیا جهانبخت در آغوش هم در ترکیه حاشیه ساز شد. دنیا جهانبخت عکسی از خود و مهراد جم منتشر کرد که این عکس در اینستاگرام وایرال شد و با بازخورد عجیب کاربران فضای مجازی همراه شد. در ادامه شما می توانید عکس مهراد و خانم قمار باز را در زیر متن مشاهده کنید.

donya_1606420821

 


تمامی خبر های مهم روز در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


تصاویر لو رفته مهراد جم و دنیا جهانبخت در اتاق! 

 دنیا جهانبخت ویدیویی از خود و مهراد جم در اتاق درحال آغوش گرفتن مهراد منتشر کرد و این ویدیو حاشیه ساز شد و در همه ی اینستاگرام بخش شد. مهراد جم بهد از مهاجرت از ایران با دنیا جهانبخت دوست شد و زندگی عاشقانه ای را شروع کرد.

پیشنهاد می شود: (ویدیو) صحبت های جنجالی خانم بازیگر درباره تتلو!

ازدواج مهراد جم و دنیا جهانبخت

در اینبخش درمورد ازدواج مهراد جم و دنیا جهانبخت صحبت میکنیم. خبری کـه از دیروز در شبکه های اجتماعی منتشر شد و باعث تعجب تعداد زیادی از کاربران شده اسـت. مهراد جم کـه دوران اوج خود در داخل کشور رابه سر میبرد تصمیم بـه مهاجرت گرفته و از رابطه عاشقانه خود با دنیا جهانبخت شاخ جنجالی اینستاگرام پرده برداری کرد. در ادامه توضیحات رابطه مهراد جم و دنیا جهانبخت را مرور می‌کنیم.

donya_1606419565

پیشنهاد می شود: لایو جنجالی مریم امیر جلالی و سخنان عجیبش! + ویدیو

ماجرای رابطه مهراد جم و دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت و مهراد جم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رابطه عاشقانه خود گفتند کـه در ۲۴ ساعت اخیر با موجی از کامنت ها و بازتاب های در بین کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی همراه شده اسـت. در آخرین روز مهر ۹۹ ودر آستانه انتشار سورپرایز اکتبر ۲۰۲۰ میلادی رئیس جمهور کشور آمریکا پیش از انتخابات ۳ نوامبر، سورپرایز دنیا جهانبخت و مهراد جم در لیست ترندهای مهرماهی ایرانیان قرار گرفت.

[[[[[[[[[[[[[[[[[[+(1)

بیوگرافی مهراد جم

  • نام اصلی: محسن سعیدی کیا
  • متولد: 1376/05/14
  • محل تولد: آبادان
  • ملیت: ایرانی
  • حرفه: خواننده، ترانه‌ سرا،آهنگساز
  • سال های فعالیت: 1397 تا کنون

مهراد جم کیست؟

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان اسـت. در حال حاضر مهراد جم ساکن بیرون از کشور می‌باشد. اولین فعالیت هنری بـه صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و موزیک سازی قطعه میثم ابراهیمی بـه نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ اسـت.

سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بـه نام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم بـه نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روزبعد از انتشار اولین تک آهنگش. بـه این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو موزیک توانست در شبکه های اجتماعی مشهور شود.

مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت کـه درسال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال چای شیرین بـه کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد دراین مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی