|

(عکس) نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز به ایران برگشت

نلی کشاورز نقاش است و در بلژیک زندگی می کند اما برای مراسم پدر به تهران سفر کرده است و پیش همسر محمدعلی کشاورز و مادر خود مونا طاهری سکونت …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از درگذشت محمد علی کشاورز مراسم تشییع برای این بازیگر پیشکسوت و با سابقه کشورمان برگزار شد. بسیاری از هنرمندان در این مراسم حضور داشتند. یکی از حواشی مراسم حضور نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز در مراسم پدر بود که بعد از سالها به ایران بازگشته است.

به گزارش شایانیوز، نلی کشاورز نقاش است و در بلژیک زندگی می کند اما برای مراسم پدر به تهران سفر کرده است و پیش همسر محمدعلی کشاورز و مادر خود مونا طاهری سکونت دارد .

رابطه مونا طاهری همسر و نلی کشاورز دختر محمد علی کشاورز با او چطور بود؟

محمدعلی کشاورز در زندگی خود، یک بار ازدواج کرد که این ازدواج در سال ۱۳۵۲ شمسی به جدایی انجامید و پس از آن دیگر ازدواج نکرد. کشاورز در سال ۱۳۴۹ شمسی و وقتی ۴۰ سال سن داشت، با مونا طاهری ازدواج کرد که این زندگی در نهایت با به دنیا آمدن یک دختر به نام نیلی (نلی) به طلاق ختم شد نلی در بلژیک زندگی می‌کند و به تدریس نقاشی مشغول است.

محمد علی کشاورز در مورد همسر و دختر خود نلی می گوید: «من و همسرم مشکل خاصی با هم نداشتیم، زمانی که سال ۱۳۵۲ برای گرفتن مدرک فوق لیسانسم به انگلیس رفته بودم، او تقاضای طلاق داده بود! هیچ‌وقت نپرسیدم ازش که چرا درخواست طلاق داد! ما از هم جدا شدیم و الان دوست‌های خوبی هستیم و از حال هم خبر داریم.»

کشاورز در مورد دخترش هم گفته بود: «دختر عزیزم نلی در بلژیک زندگی می‌کند و آنجا خیلی موفق است؛ او نقاشی در دانشگاه تدریس می‌کند و در دیزاین خانه نیز فعالیت دارد. نلی در بلژیک زندگی می‌کند و آنجا خیلی موفق است و نقاشی تدریس می‌کند. تابلوها و دیزاین این خانه هم کار اوست.»

عکس اشتباهی از نلی دختر کشاورز

عکسی از محمدعلی کشاورز در کنار یک خانم از سالها پیش در رسانه ها منتشر شد و این خانم دختر این هنرمند پیشکسوت معرفی شد. این موضوع با واکنش محمدعلی کشاورز روبرو شد.

(عکس) نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز به ایران برگشت

محمدعلی کشاورز در واکنش به عکس منتشر شده از دخترش نوشت : « این عکس بارها و بارها در جاهای مختلف به عنوان دختر بنده کار شده است که صحت ندارد . ایشان عکاسی هستن که محبت داشتن از سالها پیش از بنده و جمشید مشایخی و دیگر هنرمندان عکس گرفتن. بنده یک بار ازدواج کردم و حاصل اون ازدواج تنها فرزندم نلی کشاورز بوده که ایشان هم نقاش و طراح و از هنرمندان به نام در اروپا می باشند.»

ارادتمند همه شما عزیزان محمدعلی کشاورز بیست و چهارم تیرماه نود و هشت...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی