|

(عکس) جیمی درنان را از دست دختربچه های بازیگوش‌اش نجات دهید!

جیمی دُرنان، هنگام بازی با بچه هایش، با لباس زنانه و کفش های پاشنه بلند ژست گرفت و طرفدارانش را حسابی خوشحال کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ستاره 38 ساله سریال جنایی هبوط، عکسی از دخترانش، دولیسی هفت ساله، الوا چهار ساله و آلبرتا یک ساله، در کنار همسرش آملیا وارنر به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: "اگر بچه داشته باشید از بسیاری جهات دردسر های زیادی دارد اما از طرفی دیگر، می تواند زندگیتان را نجات دهد. آنها ذهن شما را از آسیب های روزمره در حالی که در میان یک بیماری همه گیر زندگی می کنید، دور می کنند. دخترانم ازین که لباس تنم کنند و مرا آرایش کنند لذت می برند و من هم برای این کار ساخته شدم، به خصوص برای لباس پوشیدن!"

37333080-9092917-Devoted_dad_He_delighted_fans_back_in_May_when_he_posed_in_a_dre-a-10_1609167664437

بازیگر مجموعه فیلم های پرطرفدار پنجاه سایه خاکستری، در ماه مه، پیراهن طرح دار قرمز رنگی را بالای شلوار جین خود پوشید و آن را با پاشنه های سکویی براق ست کرد. این سوپراستار محبوب، در نهایت، استایل بامزه اش را با کلاه گیس مشکی نامرتب و مدل خرگوشی، تکمیل کرد. وقتی جیمی در اتاق بازی دخترانش عکس می گرفت، به سمت دوربین خیره شد و در آن تیپ عجیب و غریب، مبهوت به نظر می رسید. وی آن عکس را در کنار متنی بارگذاری کرد که در آن نوشته شده بود: نوبتی هم باشد، نوبت لباس پوشیدن با دخترانم است. با جینی (با موهای آبی) آشنا شوید. دختر شیرینم!

جیمی که در یک برنامه تلویزیونی این توضیحات را میداد، در کنار امیلی بلانت (بازیگر) و سوفی الیس بکستور (خواننده) در این شو حضور به عمل آورد. آنها در یک فیلم نقش همسایگانی را بازی کردند که قبل از گرفتار شدن در یک دعوا بر سر زمین یک مزرعه، عاشق هم می شوند.از دیگر بازیگران این اثر می توان به کریستوفر واکن و جان هم، اشاره کرد.این فیلم در تاریخ 11 دسامبر در سینما و به صورت دیجیتالی به اکران درآمد.

37332102-9092917-image-a-7_1609167565826

جیمی گفت: 'جان پاتریک شانلی (نویسنده) نسبت به کار خود بسیار دلباخته است. فیلم های او معمولی و خطی نیستند، بلکه همه آنها کمی طولانی و نا متعارف اند و در عین حال دیالوگ هایشان به شدت زیباست. جیمی در مورد انتقاداتی که پشت پرده فیلم به دلیل لهجه ایرلندی چالش برانگیزش دریافت کرد، گفت: 'من فکر کردم واکنش ها در حد شوخی اند. چرا که من خودم اهل ایرلند هستم! "

این پدر فداکار، شب کریسمس در حالی که یک فیلم خنده دار از خودش را پخش می کرد و آواز می خواند، تصاویری از مهمانی اش را در اینستاگرام منتشر کرد. اما فرزندان او از آواز خواندن وی در جشن، خیلی تحت تأثیر قرار نگرفتند زیرا سر پدرشان فریاد می کشیدند تا وی بالاخره ساکت شود.

37234216-9092917-It_s_Christmas_Jamie_Dornan_brought_some_festive_cheer_to_Instag-a-12_1609167701882

جیمی اعلام کرد که سال گذشته در روز مادر، تولد سومین فرزند خود آلبرتا را جشن گرفته است. همسرش آملیا سه جفت کفش کودک در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود. آملیا 38 ساله برای جلوگیری از شایعات درباره اینکه او به طور مخفیانه فرزند دیگری به دنیا آورده است، افزود که از مادر "سه دختر نازنین" بودن، افتخار می کند. این زوج مشهور کم حاشیه، نامزدی خود را پس از دو سال رابطه عاشقانه در نوامبر 2012 اعلام کردند و در یک مراسم جمع و جور در سال 2013 ازدواج کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی