|

نلی دختر محمدعلی کشاورز نمی خواست برای پدر مراسمی برگزار شود

نلی کشاورز، دختر استاد کشاورز نمی‌خواستند به دلیل شیوع کرونا مراسمی برگزار شود، در غیر این صورت قطعاً بزرگترین مراسم و وداع را برای این…

لینک کوتاه کپی شد

مراسم تشییع محمدعلی کشاورز صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ خرداد برگزار شد تا پیکر این هنرمند فقید در خانه ابدی خود واقع در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام بگیرد. جایگاه ایجاد شده برای بدرقه محمدعلی کشاورز از ساعت ۹ صبح میزبان مردم علاقمند و برخی چهره‌های هنری همچون اسماعیل شنگله، امین تارخ، خسرو احمدی، منوچهر شاهسواری است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نلی کشاورز

سخنرانی مهمانان

کامران ملکی گفت: نلی کشاورز، دختر استاد کشاورز نمی‌خواستند به دلیل شیوع کرونا مراسمی برگزار شود، در غیر این صورت قطعاً بزرگترین مراسم و وداع را برای این هنرمند برگزار می‌کردیم. در ادامه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (ع) در سخنانی کوتاه به همه هنرمندان و حاضران در مراسم تسلیت گفت. در ادامه اسماعیل شنگله بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پشت میکروفن قرار گرفت و بخشی از خاطرات خود از سال‌های همکاری با زنده‌یاد کشاورز را مرور کرد. این هنرمند ضمن تسلیت ضایعه درگذشت محمدرضا کشاورز گفت: آشنایی من با این مرحوم از ۶۴ سال پیش آغاز شد، از سال ۱۳۳۵ که هر دو برای اولین در هنرستان هنرپیشگی تهران یکدیگر را دیدیم و برحسب اتفاق، چون منزل‌مان نزدیک به هم بود و پیش از آن هم خبر نداشتیم، دوستی میان‌مان شکل گرفت و این دوستی ادامه پیدا کرد و مانند آبراهه‌ای شد که این آبراهه تبدیل به رودی شد که هر دو ما را به‌دنبال خودش کشاند و برد. وی سپس به مرور برخی از اولین تجربه‌های همکاری خود با زنده‌یاد کشاورز در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ پرداخت و گفت: قرار نبود ۶۵ سال رفاقتمان به روز درگذشتش ختم شود و قرار نبود تنهایم بگذارد. شنگله تأکید کرد: کشاورز هر کاری را به راحتی قبول نمی‌کرد و تنها در کارهای شاخص بازی کرد تا برای همیشه ماندگار بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی