|

پش بینی هواشناسی؛ بارش برف و باران و سامانه پربارش جمعه 14 آذر

پیش بینی هواشناسی؛ سامانه ‌ای که شنبه وارد کشور می ‌شود در مقایسه با سامانه فعلی بارشی سردتر است. از همین رو کاهش دما برای اغلب مناطق کشور…

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، قزوین، البرز،‌تهران، سمنان، یزد، خراسان رضوی، شمال بوشهر و فارس بارش باران و بارش برف در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان‌های واقع در رشته کوه البرز و زاگرس و در مناطق جنوبی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

جمعه کدام استان ها برف و باران می بارد؟

فردا در غرب خلیج‌فارس، بوشهر، نیمه شمالی فارس و شمال کرمان بارندگی گاهی رعدوبرق، در گیلان بارش باران ودر مازندران، دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور و شمال شرق بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، قزوین، البرز،‌تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، فارس، بوشهر، اصفهان، غرب استان‌های کرمانشاه، کردستان، کرمان و روز یکشنبه به جز در سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور بارش پیش بینی شده است. دوشنبه آینده در نوار شمالی، جنوب شرق و شرق کشور بارش پیش بینی شده است. همچنین غرب دریای خزر تا روز یکشنبه آینده و روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه آینده خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

هفته پربارش در استان البرز و تهران

آسمان البرز جمعه نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارش خفیف ، هوا آلوده، عصر آسمان صاف ، جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری ، مه آلود، هوا آلوده ، عصر ابری غرب استان همراه با بارندگی ، شنبه آسمان نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بعضی ساعات بارش باران و برف ، هوا آلوده ، یکشنبه آسمان ابری و مه آلود، بارش باران و برف و روز دوشنبه آسمان استان قسمتی تا ابری و مه آلود خواهد بود. دمای هوای استان البرز طی پنج روز آینده روند کاهشی خواهد داشت و به زیر صفر خواهد رسید. آسمان تهران هم برای ۲۴ ساعت آینده ابری و در برخی ساعات همراه با بارش پیش‌بینی شده است.‌ بیشترین دمای امروز تهران ۱۲ درجه خواهد بود و در سردترین حالت دمای هوا در پایتخت به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی