|

دلاوری؛ سرباز بابلی بجز بخشش می توانسته کار دیگری انجام دهد؟

آیا بازپرسی که زیر دست خود را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد سلامت کافی برای این منصب دارد و افراد بازپرسی شده از سوی وی چگونه بوده‌اند؟

لینک کوتاه کپی شد

در رسانه ها خبری منتشر شد که براساس آن یک مقام قضایی در بابل پس از آنکه سربازی که او را نشناخته و از او تقاضای کارت شناسایی می کند، وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. این ماجرا بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها داشت. آیا بازپرسی که زیر دست خود را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد سلامت کافی برای این منصب دارد و افراد بازپرسی شده از سوی وی چگونه بوده‌اند؟

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع رفتار نامناسب با یکی از سربازان وظیفه در شهر بابل گفت: ستاد کل نیروهای مسلح براساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است این موضوع را به حد پیگیر شده است. وی افزود: تا دقایقی قبل بررسی‌ها ادامه داشت و با مشخص شدن ابعاد جدیدی از این موضوع برای حفظ و صیانت از حقوق این سرباز شبانه دستوراتی صادر شد.

به زودی عموم هموطنان و رسانه‌ها در جریان کامل این پرونده قرار خواهند گرفت

رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سایر اقدامات انجام گرفته در این پرونده گفت: به زودی عموم هموطنان و رسانه‌ها در جریان کامل این پرونده قرار خواهند گرفت. گفتنی است؛ از صبح دوشنبه اخباری مربوط به بد رفتاری با یکی از سربازان وظیفه در یکی از دستگاه‌ها در شهر بابل در شبکه‌های مجازی منتشر شد. گفته شد فردی با اعمال قدرت خود رفتار نامناسبی با یکی از سربازان وظیفه داشته است.

منبع: دانشجو، شهرآرانیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی