|

ماجرای درگیری مسلحانه در دزفول چیست؟

ماجرای درگیری مسلحانه در یکی از روستا های دزفول خوزستان چیست؟ این حادثه چند زخمی و کشته بر جای گذاشته و علت وقوع آن چه بوده است؟

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

شب گذشته اخباری مرتبط با وقوع یک درگیری مسلحانه در دزفول استان خوزستان منتشر شده است. شنیده ها حاکی از آن است که درگیری مسلحانه دزفول تا کنون کشته و زخمی داشته است. اما ماجرای درگیری مسلحانه در دزفول چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ماجرای درگیری مسلحانه در دزفول چیست؟

همانطور که اشاره کردیم روز گذشته اخباری مبنی بر درگیری مسلحانه در دزفول خوزستان منتشر شده است. اما ماجرا از چه قرار است؟ ماجرای فرمانده انتظامی دزفول در خصوص درگیری مسلحانه دزفول گفته است که نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستا های این شهرستان ۲ کشته و چهار زخمی بر جا گذاشته است.

سرهنگ روح اله گراوندی سه شنبه شب در تشریح این خبر گفت: این درگیری به دلیل اختلافات قبلی رخ داد که عده ای از طرفین با اسلحه با هم درگیر شدند. وی افزود: ماموران انتظامی به سرعت خود را به محل درگیری رسانده و با استقرار در منطقه اوضاع را تحت کنترل قرار دادند. این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر زخمی شدند که ۲ نفر از آنها جان باختند و چهار نفر دیگر برای درمان به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند. سرهنگ گراوندی گفت: هم اکنون امنیت در منطقه حاکم است و تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان نزاع با جدیت در دست پیگیری است. هنوز اطلاعات جدیدی در خصوص علت درگیری مسلحانه در دزفول منتشر نشده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص این درگیری مسلحانه اخبار را با ما در شایانیوز دنبال کنید.

پیشنهاد می شود: سازه مونولیت چیست؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی