|

علت وقوع آتش سوزی در پالایشگاه بندر نفتی حیفا در اسرائیل چیست؟

علت وقوع آتش سوزی در پالایشگاه بندر نفتی حیفا در اسرائیل ( رژیم صهیونیستی و سرزمین های اشغالی فلسطین ) چیست؟ جزئیات و ویدیو آتش سوزی

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

منابع مطلع از وقوع یک آتش سوزی گسترده در بندر نفتی پالایشگاه حیفا در فلسطین اشغالی و رژیم صهیونیست اسرائیل خبر داده اند. اما علت وقوع آتش سوزی در پالایشگاه بندر نفتی حیفا در اسرائیل چیست؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وقوع آتش سوزی در بندر نفتی در اسرائیل با ما در شایانیوز همراه باشید.

علت وقوع آتش سوزی در پالایشگاه بندر نفتی حیفا در اسرائیل چیست؟

به گفته منابع موثق نقص ایمنی به وقوع آتش سوزی در پالایشگاه بندر حیفا واقع در فلسطین اشغالی منجر شده است. رسانه صهیونیستی جروزالیم پست از وقوع آتش ‌سوزی در پالایشگاه بندر حیفا واقع در فلسطین اشغالی خبر داده است. گفته می‌شود که به دلیل نقص غیر عادی، از محل استقرار دو مشعل پالایشگاه، مقادیر زیادی دود و آتش خارج می‌ شود.

ظاهراً علت حادثه نقص در کمپرسور تولید گازولین است و به دلایل ایمنی، مازاد گاز از طریق مشعل‌ ها به خارج هدایت می‌ شود و همین مسئله به ایجاد دو ستون آتش منجر شده است. تا کنون اطلاعات بیشتری در خصوص این حادثه در دسترس نمی باشد.

علت وقوع آتش سوزی در پالایشگاه بندر نفتی حیفا در اسرائیل چیست؟

ویدیو آتش سوزی بندر نفتی پالایشگاه حیفا

بندر نفتی حیفا کجاست؟

بندر نفتی و پالایشگاه حیفا که در شهر حیفا و بزرگ‌ ترین شهر در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین ( رژیم صهیونیست اسرائیل ) واقع شده است. حیفا مرکز استان حیفا و سومین شهر بزرگ اسرائیل است. شهر حیفا از یک سوی در کرانه دریای مدیترانه و از سوی دیگر در دامنه کوه کرمل واقع شده ‌است. منابع موثق از وقوع آتش سوزی گسترده در بندر نفتی این شهر خبر داده اند. البته هنوز آتش سوزی در دو مشعل نفتی این پالایشگاه ادامه داشته و اطلاعات دیگری در دسترس نمی باشد. منابع اسرائیلی تنها به وقوع یک نقص فنی غیر عادی که مسبب آتش سوزی در پالایشگاه بوده است اشاره کرده اند. پیشنهاد می شود: احتمال هم قرعه شدن فوتبال ایران با رژیم صهیونیست اسرائیل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی