|

دهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد

دهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد . متقاضیان از امروز به مدت 3 روز برای ثبت نام در این طرح فرصت دارند.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

بدین ترتیب به اطلاع می رساند که دهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه 30 آذر 99 آغاز خواهد شد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان آغاز مرحله دهم ( 10 ) فروش فوری و اطلاعات بیشتر در خصوص خودرو ها و دیگر موارد در ادامه با ما در شایانیوز همراه باشید.

دهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد

همانطور که اشاره کردیم امروز یکشنبه 30 آذر 99 با گذشت بیش از 20 روز از آخرین فروش فوق العاده ایران خودرو، این شرکت بار دیگر اطلاعیه فروش محصولاتش را منتشر کرده است. در این اطلاعیه آمده است که دهمین مرحله از عرضه محصولات ایران‌ خودرو از امروز یکشنبه 30 آذر 99 به مدت سه روز ، این بار با عرضه سه محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور TU۵ اجرا خواهد شد. قابل ذکر است که در دهمین مرحله از طرح فروش فوق ‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران ‌خودرو، سه محصول ارائه شده است. که عبارتند از:

  • پژو ۲۰۶ تیپ ۲
  • پژو پارس بنزینی
  • پژو پارس با موتور TU۵

گفته می شود که موعد تحویل این خودرو ها در مرحله 10 فروش فوق العاده ایران خودرو همچون طرح های قبلی فروش فوری حداکثر 90 روز خواهد بود. ثبت ‌نام در این طرح از امروز یکشنبه 30 آذر 99 به مدت سه روز تا سه ‌شنبه دوم دی اجرا می ‌شود.

قرعه کشی مرحه دهم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

همانطور که گفته شد ثبت نام در مرحه دهم فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز یکشنبه آغاز شده و تا 3 دی ادامه خواهد داشت. مراحل قرعه کشی و اعلام نتایج و اسامی برندگان این مرحله نیز همچون مراحل قبلی حداکثر سه روز پس از آخرین مهلت ثبت نام انجام خواهد شد. پس از پایان مهلت ثبت ‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه ‌کشی از میان ثبت ‌نام‌ کنندگان واجد شرایط در حضور نهاد های نظارتی برگزار خواهد شد و پس از انجام فرآیند قرعه ‌کشی در حضور نهاد های نظارتی، اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی مرحله دهم ایران خودرو و منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌ خودرو و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان نیز ظرف پنج روز بایستی وجه خودرو را از طریق همان سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند.

شرایط عمومی مرحله 10 فروش فوق العاده ایران خودرو

همچون روال طرح‌ های فروش خودرو سازان، به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت ‌ها و شرایط عمومی طرح های قبلی در این طرح نیز وجود دارد. به طور کلی مهم ترین این شرایط عبارتند از:

  • اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی
  • دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی
  • دارا بودن گواهینامه
  • فاصله دست‌ کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت ‌نام یا تحویل خودرو از شرکت ‌های ایران‌ خودرو و سایپا
  • تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی
  • ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌ کشی به اشخاص ثالث
  • عدم امکان صلح و نقل ‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی
  • و غیره.

همچنین قابل کر است که گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می ‌شود و در مراجعه به نمایندگی حداقل کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو، الزامی است. لازم به ذکر است که منتخبان طرح ‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشدند نیز می‌ توانند در این طرح فروش، مجدد اقدام به ثبت ‌نام کنند. بر اساس شرایط مندرج در جدول قیمتی، مبلغ یک میلیون تومان از ثمن معامله توسط مشتری، به مدت یکسال پرداخت نخواهد شد و به ازای دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفا در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی‌ تواند قبل از موعد مقرر، وجه باقی ‌مانده را پرداخت کند.

قیمت محصولات ایران خودرو و زمان واریز وجه

در دهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ، این شرکت 3 محصول خود را با قیمت های مصوب به فروش گذاشته و برندگان و منتخبین نهایی باید حداکثر تا 5 روز نسبت به واریز کامل وجه هر خودرو اقدام کنند. بدیهی است که عدم واریز وجه خودرو در موعد مقرر، به منزله انصراف از ثبت ‌نام تلقی خواهد شد. قیمت این خودرو ها در مرحله دهم فروش فوق العاده ایران خودرو به شرح زیر است:

نوع خودرو قیمت مصوب فروش رنگ قابل عرضه
پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱.۱۰۱.۱۱۳.۰۰۰ سفید
پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۰۰۰ سفید
پژو پارس با موتور تی یو۵ ۱.۲۶۳.۴۹۱.۰۰۰ سفید

اگر شما نیز از متقاضیان ثبت نام در دهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو برای 3 محصول این شرکت هستید از امروز بکشنبه 30 آذر 99 تا نهایتا 3 دی ماه می توانید در این طرح ثبت نام کنید. این موعد قابل تمدید نخواهد بود. از ساعت 10 امروز می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir برای ثبت نام مرحله دهم فروش فوق العاده اقدام کنید. پیشنهاد می شود: قیمت انواع خودرو امروز یکشنبه 30 آذر 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی