|

جنجال دیگری از کودک آزاری در ایستاگرام

ببینید این مادر برای دیده شدن با کودکش چه می کند؛ آیا این مصداق بارز کودک آزاری نیست؟

shayanews

این مادر به ظاهر کم سن و سال، گویا در وهله اول دیده شدن چنان برایش اهمیت دارد که از اعصاب و روان نوزادش برای رسیدن به شهرت مایه می گذارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- منزلت مادر از دیرباز آنقدر والا و متعالی بوده که جایگاه بهشت را زیر پای او دانسته اند. فردی که ورای خودخواهی و آلوده شدن به هیچگونه تعلق مادی جان و روح خود را وقف فرزندش می کند تا نهال کوچک آرزوهایش به درختی پربار با میوه های شیرین و شاخه های انبوه تبدیل شود. کما اینکه وقتی واژه ها را در ذهن می چینیم و بنا را بر این میگذاریم که از مقام مادر بنویسیم به یکباره دایره ی واژگانمان تهی می شود. چرا که کلمه ای وجود ندارد تا بتواند بار معنای مادری را بر دوش کشد.

با تمام اینها و شناختی که از مادرانگی در ذهن داریم، تماشای آنان که این نام را یدک می  کشند اما در نقطه ی مقابل ساحت آن نشسته اند ما را متاسف و منزجر می سازد.

کودک

آسیب به روان کودک بی گناه برای یک مثقال شهرت!

همین بهانه ای باشد تا به فعالیت یک فعال اینستاگرامی با نام کاربری ( emran_1401._ ) اشاره کنیم که در ظاهر امر مادر یک کودک شیرین و دوست داشتنی است. اما وقتی در محتوای برخی از ویدئو های به اشتراک گذاشته شده توسط او عمیق می شویم، مواردی را می یابیم که در مغایرت با مفاهیمی چون مهر مادرانه است. این مادر که به ظاهر کم سن و سال است، گویا در وهله اول دیده شدن چنان برایش اهمیت دارد که از اعصاب و روان کودک نوزادش برای رسیدن به شهرت مایه می گذارد.

استفاده از هشتگ کودک آزاری توسط مادر

در برخی از این ویدئوها دیده شده که وی فرزند خود را با عناوینی تند خطاب کرده و یا حتی به عمد گریه او را در می آورد. به طوری که انگار برای جذب مخاطب می خواهد از  روح و روان فرزندش مایه بگذارد. حال آنکه تا جایی که ما به یاد داریم تا کنون مادران جان خود را نیز برای یک قطره اشک فرزندشان فدا می کردند. از طرفی دیگر اگر به هشتگ های زیر پست این شخص نگاهی بیندازیم، با عناوینی نظیر کودک آزاری مواجه می شویم. عنوانی که گویی خود فرد دانسته از آن استفاده کرده است!

کودکک

این مادر جوان که گویا سودای بلاگری دارد شاید نمیداند برای دیده شدن باید از کدام راه برود که از قله به چاه سقوط کرده است! قله ای که به حد نام مادر بلند است و اکنون دانسته و ندانسته به چاهی تبدیل شده که هم قواره با همان هشتگ کودک آزاری، سخیف و فرومایه است.

امید بر اینکه با پیگیری مراجع مربوطه دیگر شاهد موارد اینچنینی نباشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی