|

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون/ توقعتو اصلا پایین نیار کیفیت و تنوع بالا رو پیدا کن

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که با توجه به اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از ماها در اوقات فراغتمون هم که شده به سراغ استفاده از گوشی میریم و یه جورایی به این وسیله ی الکترونیکی وابسته هستیم و وقتمون رو باهاش سپری میکنیم ولی خب در این بین باید به ای موضوع هم دقت کنیم مکه این وابستگی به گوشی از حد نگذره و حالت اعتیاد به خودش پیدا نکنه چون عادت و اعتیاد در هر صورت خودش میتونه مضر باشه و دست و پا گیر بنابراین در استفاده از این وسیله باید حد تعادل رو رعایت کرد تا گوشی هم بعد از یه مدت ادا درنیاره و مثلا یهو خاموش نشه و این سوال رو براتون پیش بیاره که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و شما رو اسیر تعمیر خودش کنه.

چرا که بالاخره وسیله های گوشی طوری هستن که رفته رفته کارایی خودشون رو از دست میدن و خراب میشن و برای همین شما باید باهاشون مدارا کنید ولی در این بین باید گوشی خوبی هم تهیه کرده باشید تا در صورتی رخ دادن یه مشکل از درست شدن اون اطمینان داشته باشید البته که شاید در این بین بگید که فقط گوشی های پرچمدار اینطوری هستن ولی خب یادتون نره که بیشتر افراد در حال استفاده از گوشی های میان رده هستن مثل بهترین گوشی ها تا 10 میلیون که خب این نشون میده که خیلی از ماها برای گوشی هامون بودجه های متوسط در نظر گفتیم که خب خیلی هم طبیعیه این موضوع و خب در اصل کمپانی های سازنده هم باید با ما راه بیان و در این رنج قیمت گوشی تولید کنن که میکنن و حالا ما هم در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که میتونید با شناخت ویژگی های اون ها انتخاب بهتری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

پوکو M4 پرو 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

برسیم به اولین محصول از لیست امروز که پوکو M4 پرو هست که از طراحی شیک و جذابی برخورداره و در مقابل پاشش آب هم بسیار مقاومه. شیائومی در این محصول خودش از یه نمایشگر ال سی دی بزرگ به اندازه ی 6.6 اینجچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 90 هرتزه و از دقت رنگ، وضوح و کنتراست بسیا خوبی هم برخورداره. باتری موجود در این گوشی از 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی هم ارائه میکنه و از فست شارژ هم پشتیبای میکنه. 

کمپانی چینی در بخش پردازنده در این محصول خودش از یه تراشه ی دایمنسیتی ۸۱۰ بهره گرفته که تونسته قدرت و عملکرد خوبی رو از خودش به نمایش بذاره و لگ و هنگی هم نداشته باشه. در زمینه ی دوربین این گوشی برای دوربین اصلی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده که در مجموع میتونن کیفیت قابل قبولی رو از خودش ارائه بدن.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

ردمی نوت 12 4G از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

برسیم به محصول دوممون از گوشی های تا 8 میلیون شیائومی یعنی ردمی نوت 12 4G که طراحی چشم نواز و زیبای اون از بدو ورودش بسیار مورد توجه ها قرار گرفت و در کنار اون مقاومت اون در برابر پاشش آب و گرد و غبار هم بسیار بحث برانگیز شد. اندازه ی این محصول 6.67 اینچ هست و از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتز هست که این عدد  بسیار عالیه. حداکثر روشنایی اون در فضای باز 1200 نیت هست که کار کردن با اون رو در نور زیاد بسیا برای شما راحت میکنه. 

در خصوص باتری و طبق نظرات کاربران طول عمر باتری این محصول بسیار خوب و قابل قبوله و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه که این موضوع باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد. در زمینه ی دوبین هم شاهد یه سنسور 50 مگاپیکسلی در دوربین اصلی و یه سنسور 13 مگاپیکسلی در دوربین سلفی خواهید بود که در مجموع کیفیت خوبی رو از خودشون ارائه میکنن.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

ردمی نوت ۱۰ پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

این محصول از شیائومی هم از طراحی بسیار زیبایی برخورداره و گواهی مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار رو داره. شیائومی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 120 هرتزه و شما شاهد کیفیت تصویر خوب و سرعت بالا در اون خواهید بود. باتری این محصول دارای 5020 میلی آمپر ساعتی ظرفیت بوده و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و از طول عمر خوبی برخورداره.

در زمینه ی پردازنده هم در این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 732G استفاده شده که میتونه عملکرد پایداری داشته باشه. در زمینه ی دوربین هم دوربین اصلی دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 16 مگاپیکسلی هست.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی